  • 1. Data: 2004-02-16 21:25:52
    Temat: Inteligo- pytanie o dodatkowe karty do rachunku.
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    Inteligo- pytanie o dodatkowe karty do rachunku.

    Czy mozna miec wicej niz jedna karte aktywna do jednego rachunku ?

    Ile bede placil ? ( czy za jedna czy kilka (tyle ile mam kart)razy 0,99) ?

  • 2. Data: 2004-02-16 21:36:19
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "LuK" <f...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Inteligo- pytanie o dodatkowe karty do rachunku.
    >
    > Czy mozna miec wicej niz jedna karte aktywna do jednego rachunku ?
    >
    > Ile bede placil ? ( czy za jedna czy kilka (tyle ile mam kart)razy 0,99)
    ?

    Do jednego rachunku moze byc tylko jedna karta.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 3. Data: 2004-02-16 21:51:54
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Do jednego rachunku moze byc tylko jedna karta.

    zakladka o kartach " Pamiętaj, aby po otrzymaniu nowej karty Visa uaktywnić
    ją nadając jej numer PIN (najwygodniej zrobisz to w serwisie WWW). Aktywne
    karty Visa możesz w każdej chwili zastrzec lub zmienić im numer PIN"

    mam juz dwie ale jeszcze nie aktywaowalem tej drugiej

  • 4. Data: 2004-02-16 21:57:28
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "LuK" <f...@N...pl> napisał w wiadomości
    >news:c0rcgu$dvd$1@inews.gazeta.pl. ..

    >?
    >>

    >Do jednego rachunku moze byc tylko jedna karta.

    dodam: aktywna
    jeżeli masz już jakąś aktywną możesz zamówić kolejną. Ale nie można mieć
    dwóch aktywnych kart.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2004-02-16 21:59:00
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

> [...]
    > karty Visa możesz w każdej chwili zastrzec lub zmienić im numer PIN"
    >
    > mam juz dwie ale jeszcze nie aktywaowalem tej drugiej

    Jak aktywujesz druga, to pierwsza przestanie byc aktywna.