  • 1. Data: 2002-08-23 19:30:49
    Temat: Inteligo - pytanie
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Czy ktos z Was wie/pamieta, ilu klientow ma Inteligo. OStatnie dane - z
    bodajze kwietnia - mowily o 150 000. Potem NIC nie publikowano.

    M.

  • 2. Data: 2002-08-23 19:39:08
    Temat: Re: Inteligo - pytanie
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Aug 23, 2002 at 09:30:49PM +0200, Maciej Bebenek wrote:

    > Czy ktos z Was wie/pamieta, ilu klientow ma Inteligo. OStatnie dane - z
    > bodajze kwietnia - mowily o 150 000. Potem NIC nie publikowano.

    Utajniono dane ze wzgledu na sprzedaz banku? ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-08-23 19:44:05
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:ak62i2$eed$1@news2.tpi.pl...
    > Czy ktos z Was wie/pamieta, ilu klientow ma Inteligo. OStatnie dane - z
    > bodajze kwietnia - mowily o 150 000. Potem NIC nie publikowano.
    >

    > M.

    Gdzieś czytałem, że Inteligo nie publikuje swoich aktualnych danych z powodu
    sprzedaży BGB.

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski .

  • 4. Data: 2002-08-23 20:38:05
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Gdzieś czytałem, że Inteligo nie publikuje swoich aktualnych danych z
    > powodu sprzedaży BGB.

    A ja wlasnie probuje oszacowac, ile kosztuje jeden Inteligowicz
    :-)

    M.

  • 5. Data: 2002-08-23 20:45:18
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:ak66gi$igb$1@news.tpi.pl...

    > A ja wlasnie probuje oszacowac, ile kosztuje jeden Inteligowicz
    > :-)
    >
    > M.

    1500 - 1800 PLN tyle przynajmniej szacowano, kiedy okazało się, że BGB
    (Polska) ma zostać sprzedane.

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.

  • 6. Data: 2002-08-23 20:46:17
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

  • 7. Data: 2002-08-23 21:29:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    W swoich materialach Inteligo podaje 150 tys, aczkolwiek w postatnim
    podsumowaniu Rzepy wychodzilo cos kolo 124 tysiecy

  • 8. Data: 2002-08-23 23:50:43
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > 1500 - 1800 PLN tyle przynajmniej szacowano, kiedy okazało się, że BGB
    > (Polska) ma zostać sprzedane.

    :-)

    M.

  • 9. Data: 2002-08-27 14:39:10
    Od: m...@p...onet.pl

    Inteligo wstrzymało wszelkie informacje na swój temat. Nowości (zapowiadana
    karta z serduszkiem i fundusz inwestycyjny), promocje i inne jaja zostały
    zablokowane. Nawet główna strona nie zmienia się od miesiąca ...