  • 1. Data: 2002-11-25 11:45:32
    Temat: Inteligo na Onecie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jesli mozecie wejdzcie - ale fajne :)
    Tapeta w PKO BP na srodku guzik i po lewej stronie stopa ;)

    A na WP wieeelka reklama Lukasa z panna z dluga szyja ;)

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-25 16:15:53
    Temat: Re: Inteligo na Onecie
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:art2gn$94m$1@news.onet.pl...
    > Jesli mozecie wejdzcie - ale fajne :)
    > Tapeta w PKO BP na srodku guzik i po lewej stronie stopa ;)
    >
    > A na WP wieeelka reklama Lukasa z panna z dluga szyja ;)

    Na gazeta.pl jezdzi kolejka linowa Inteligo ;)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-11-25 16:32:05
    Od: "Merlin" <u...@o...pl>

    > A na WP wieeelka reklama Lukasa z panna z dluga szyja ;)

    A na www.inteligo.pl mamy informację o kolejnym Kręgu przyjaciół - "Dla
    moich przyjaciół". Szykujcie filtry antyspamowe :)

    Pozdr.
    Piotr "Merlin" Krzciuk

  • 4. Data: 2002-11-25 16:33:47
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:artjae$nf9$1@szmaragd.futuro.pl, Merlin wrote:

    > Szykujcie filtry antyspamowe :)

    szykujcie??
    Ja przed chwilą wysłałem odpowiedź w tym temacie - nie majacej nic wspolnego
    ze spamem i po chwili moj post wyparowal juz z serwera.

    Zaraz sprobuje napisac go inaczej

  • 5. Data: 2002-11-25 20:23:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Jesli mozecie wejdzcie - ale fajne :)
    > Tapeta w PKO BP na srodku guzik i po lewej stronie stopa ;)

    To jest wlasnie ta reklama -ze stopa- co byla kiedys na expanderze, a
    pozniej cos przestala dzialac...