  • 1. Data: 2005-12-17 11:39:10
    Temat: Inteligo leży ?
    Od: "Habalaszka" <h...@w...pl>

    środki na koncie bankomat potwierdza realizację smsem po czym wyświetla
    "transakcja nie może zostac zrealizowana" po jakimś czasie przychodzi zwrot
    smsem.

    Zaraz dostane białej gorączki !!!!

  • 2. Data: 2005-12-17 12:17:18
    Temat: Re: Inteligo leży ?
    Od: "H.wP." <h...@h...com>

    Praktyka wykazuje że jednak oszczędności trzeba posiadać częściowo w
    gotówce (najlepiej w likach) i w złocie.

  • 3. Data: 2005-12-17 12:49:22
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    Habalaszka napisał(a):
> [...]
    > "transakcja nie może zostac zrealizowana" po jakimś czasie przychodzi zwrot

    Standard w inteligo
    Miałem juz taka sytuacje kilka razy.
    A jeszcze lepiej jest jak w środku dnia robią (a przynajmniej tak
    twierdza) aktualizacje systemu.
    Dlatego zrezygnowałem z tego konta w zeszłym miesiącu. Szkoda kasy.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 4. Data: 2005-12-17 14:11:22
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Habalaszka" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > środki na koncie bankomat potwierdza realizację smsem po czym wyświetla
    > "transakcja nie może zostac zrealizowana" po jakimś czasie przychodzi
    > zwrot smsem.
    >
    > Zaraz dostane białej gorączki !!!!

    Zmien bank na normalny, a nie PKO BP.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2005-12-18 13:17:45
    Od: "Piotrek P." <p...@y...com>

    > Zaraz dostane białej gorączki !!!!

    Polecam SOLIDNY i niecki bank VW.

    jk

  • 6. Data: 2005-12-18 15:55:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Dec 2005 15:11:22 +0100, SQLwysyn wrote:

    >Zmien bank na normalny, a nie PKO BP.

    Hm, ale w normalnym PKO BP [superkonto] to mi sie nigdy nie zdarzylo].

    J.

  • 7. Data: 2005-12-18 17:56:13
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Piotrek P. napisał(a):

    > Polecam SOLIDNY i niecki bank VW.

    Mówisz o tym, który zapomniał o końcówce ważności tokenów, miota się w
    polityce opłat i prowizji, a pół roku (albo i więcej) to dla niego zbyt
    krótko, aby usunąć informację o bezpłatnym ubezpieczeniu OC ze strony
    http://www.vwbankdirect.pl/KontoEDirect.html mimo wielokrotnych monitów?

  • 8. Data: 2005-12-18 18:11:17
    Od: "Piotrek P." <p...@y...com>

> [...]
    >polityce opłat i prowizji, a pół roku (albo i więcej) to dla niego zbyt
    >krótko, aby usunąć informację o bezpłatnym ubezpieczeniu OC ze strony

    Ale SOLIDNY i niecki! Przde wszysktkim NIECKI!

    jkolina

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 9. Data: 2005-12-18 18:24:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Piotrek P. napisał(a):

    > Ale SOLIDNY i niecki! Przde wszysktkim NIECKI!

    Jaki ja głupi jestem. :-)

  • 10. Data: 2005-12-19 10:28:34
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > środki na koncie bankomat potwierdza realizację smsem po czym wyświetla
    > "transakcja nie może zostac zrealizowana" po jakimś czasie przychodzi
    > zwrot smsem.

    To lepiej byłoby gdyby nie było SMS i pozostawiona blokada na kilka dni ? ;)

    Niektóre bankomaty (a może wszystkie) najpierw sprawdzają czy klient ma
    kasę, a dopiero później sprawdzają czy mają mu co i jak wydać. Mówiąc
    krótko - bankomat nie miał kasy albo był lekko uszkodzony.

    R.S