  • Data: 2002-02-14 10:55:48
    Temat: Re: Inteligo - komnikat
    Od: "alk" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Spodziewaliśmy się, że dzięki tej promocji zainteresowanie kontem
    Inteligo
    > będzie tak duże. Z jednej strony na uczestników promocji czekają wyjątkowo
    > proste zasady oraz bardzo atrakcyjne nagrody dla zwycięzców - nawet 100
    000
    > PLN na koncie Inteligo.

    To juz wiem dlaczego zmienil sie TOiP.
    Pewnie wiekszosc funduszy poszlo na promocje i "super" ;-) nagrody
    dla smakoszy pizzy.

    Pozdrawiam!
    alk

    PS> Tak swoja droga to zastanawiam sie co teraz wymysla aby
    "ponad 40 000 osób, głównie o średnich i wyższych dochodach, w wieku od 25
    do
    40 lat" nie odeszlo do innych bankow. Moze wysokie odplatne za zamkniecie
    konta i zwrot czesci kosztow promocji? ;-)))