  • Data: 2002-03-04 22:40:09
    Temat: Re: Inteligo i klienci za 50 zl.
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No i tak sobie myślę, że wśród tych 50-złotowców inteligo złapało
    > jednak trochę klientów, którzy 'już' są dobrzy (nie wiem ilu, może
    > 10%, może nawet więcej), a wśród 'dzieciarni' też znajdzie się
    > np. wielu studentów czy uczniów, którzy będą potrzebować konta za
    > rok-dwa i wtedy zamiast założyć nowe stwierdzą, że jakieś już mają,
    > więc czemuzby nie... Z tym, że tą ostatnią grupę właśnie inteligo
    > przegania.

    Widzisz - wszystkie Twoje stwierdzenia bylby OK, gdyby.... Gdyby Inteligo
    zmuszalo do wykorzysytwania konta.
    Czyli nie wystarczy 1 zl odsetek i dostajecie po 50 zl, tylko:

    1 zl odsetek, jeden przelew zewnetrzny (nie do Inteligo -np faktura za
    telefon itp), jedna platnosc karta, jedna wyplata z bankomatu - i wtedy daje
    to 50 zlotych.

    Jestem na 100% pewien, ze ilosc otwieranych rachunkow zmniejszylaby sie
    drastycznie, natomiast ilosc aktywnych uztkownikow wzrosla niepomiernie.

    I do tego zamiast 50 zl - moznaby dawac bylo 100 zl - wyszloby na to samo.

    Ale.. Ilosc otwatych kont...