  • Data: 2002-03-04 21:45:08
    Temat: Re: Inteligo i klienci za 50 zl.
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pablos" <d...@p...onet.pl> writes:

    > widzę duże podobieństwo w promocjach jakie robi inteligo - zamiast dbać o
    > grupę "prawdziwych" klientów wolą robić promocje przyciągające sorki za
    > słowo ale gówniarzy, dla których zdobycie 50 zł jest celem głównym.

    To nie jest takie proste. Nie wiem jakie dokładnie są efekty tej promocji
    ale zauważyłem już przy innych okazjach dwa efekty:

    1) Wielu 'poważnych' zawodowo i finansowo ludzi łaszczy się na różne
    śmieszne okazje (promocyjny długopis, notatnik, organizer, 50 zł...).
    Również wielu bywa wciąganych w jakieś dziwne promocje przez
    syna/córkę brata/...

    2) Często konto bankowe założone dla promocji/testu/zabawy/przypadkiem/...
    staje się kontem używanym - zwykle nie od razu tylko po spokojnym oswojeniu
    się (i często gdy właściwy 'główny' bank czymś akurat zirytuje).

    No i tak sobie myślę, że wśród tych 50-złotowców inteligo złapało
    jednak trochę klientów, którzy 'już' są dobrzy (nie wiem ilu, może
    10%, może nawet więcej), a wśród 'dzieciarni' też znajdzie się
    np. wielu studentów czy uczniów, którzy będą potrzebować konta za
    rok-dwa i wtedy zamiast założyć nowe stwierdzą, że jakieś już mają,
    więc czemuzby nie... Z tym, że tą ostatnią grupę właśnie inteligo
    przegania.

    --
    ( Marcin Kasperski | If Staff, Scope and Schedule are all fixed, managers )
    ( http://www.mk.w.pl | will have no options, other than prayer. (Martin) )