  • 1. Data: 2003-07-26 14:21:36
    Temat: Inteligo-czy kwota zablokowana po wypłacie kartą z bankomatu,,,
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Jęśli to już było to proszę o odesłanie do odpowiedniej wiadomości:)
    Mam takie pytanie.Wypłacam karta inteligo np.100zł, pojawia się
    blokada,interesuje mnie czy te pieniądze procentują do chwili rozliczenia czy
    też blokada taka jest nieoprocentowana?
    A jak to wygląda w mBanku i MultiBanku?
    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2003-07-26 20:11:32
    Od: "Marcin Wańdoch" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bfu2pg$b09$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Mam takie pytanie.Wypłacam karta inteligo np.100zł, pojawia się
    > blokada,interesuje mnie czy te pieniądze procentują do chwili rozliczenia

    W mBanku są nieoprocentowane.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2003-08-03 07:12:02