  • 11. Data: 2003-05-13 14:39:19
    Temat: Re: [Inteligo] Znowu w dó3 :-(
    Od: t...@p...onet.pl

    > No i te bankomaty. Dopóki do najbliższego darmowego w mBanku będę miał,
    > podobnie jak kilkanaście tysięcy osób z mojego miasteczka, około 40km, to
    > mnie te procenty w mBanku nie ruszają. Poza tym, kto nowadays oszczędza w
    > bankach ? Żeby w miesiącu na flaszkę (dobrego wina) zarobić, trzeba niezlą
    > kase trzymac. Szkoda emocji wokol procentow, IMHO.
    > S.

    To co Ci daje lepszego Inteligo niż marmurkowe banki z dostępem przez Internet.

    Tensor1

  • 12. Data: 2003-05-13 14:44:25
    Od: t...@p...onet.pl

    > " Podpisz oba egzemplarze umowy i przygotuj kserokopie swojego dokumentu
    > tożsamości (w przypadku obywatela polskiego jest to dowód osobisty)
    > zawierające: dane osobowe, zdjęcie, podpis, adres zameldowania oraz
    > serię i numer dokumentu (są to strony 1, 2, 3, 6 i 7 dowodu osobistego).
    > Jeżeli posiadasz nowy dowód osobisty prosimy o
    > kserokopię obu stron dokumentu w powiększeniu 2:1."
    >
    > W inteligo wystarczyło pokazać paszport i już

    Co to za argument!!!! Jak często otwierasz nowe konto i czy ksero dowodu to
    jest dzisiaj rzeczywiście tak straszny warunek do spełnienia.

  • 13. Data: 2003-05-13 14:48:30
    Temat: Re: [Inteligo] Znowu w dół :-(
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał:

    > Nie jest tak zle. Poza tym chcesz to placisz, nie chcesz to nie placisz.
    > Masz wybor. A 99 gr za przelew? Hmm, nigdy mi to nie stanowilo (wysylam
    > przynajmniej 5 przelewow miesiecznie).

    0,99zl+4,99zl+5*0,99zl= ok. 11zl
    Jak na konto wirualne "troche" drogo. Za tyle to można mieć o wiele lepsze konto
    (vip) z doradca ;P

    > KK swoja droga (mam VC w Millenium). Ale w Inecie place VE. Poniewaz z
    > reguly nie trzymam w Inteligo kasy, wiec niebezpieczenstwo ze ktos mi
    > wyczysci konto jest znikome.

    Ale KK moża _wszedzie_ płacić. Poza tym KK zazwyczaj jest bardziej bezpieczna.

  • 14. Data: 2003-05-13 15:06:49
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik t...@p...onet.pl napisał:
    > Zwolennicy Inteligo wszystko wytłumaczą, nawet zerowe oprocentowanie
    > (w przyszłości). Niestety prawda jest taka: Z dobrodziejstw
    > wirtualności(w tym przede wszystkim ze stosunkowo wysokiego
    > oprocentowania ROR) możemy korzystać tylko w mBanku.

    Jesli dla kogos procenciki sa takie wazne to niech idzie i o nie walczy.
    Ale procenty w banku to nie wszystko. Sa jeszcze inne rzeczy, ktore
    potrafia sporo kosztowac i zyski z procentow zjadac, choc nie wprost
    (np. czas i nerwy zmarnowane z powodu kiepskiej jakosci obslugi).
    Oczywiscie faktem jest, ze dla wielu osob cos co nie kosztuje wprost
    (trzeba na to wywalic kase) nie kosztuje w ogole. Ale to ich problem.

    Bartol

  • 15. Data: 2003-05-13 15:11:41
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik t...@p...onet.pl napisał:

    > To co Ci daje lepszego Inteligo niż marmurkowe banki z dostępem przez Internet.

    Tak pierwsze z brzegu:
    1. Dobrze zrobiony, szybki i sprawnie funkcjonujacy dostep przez internet.
    2. Pelna informacja SMSami o ruchach na koncie (w tym powiadamianie o
    niezrealizowanych transakcjach)
    3. Aplikacja SIMtoolkitowa w Plusie

    Dalej mi sie nie chce bo to nie ma sensu.

    Bartol

  • 16. Data: 2003-05-13 15:15:33
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > To co Ci daje lepszego Inteligo niż marmurkowe banki z dostępem przez
    Internet.

    Inteligo to wlasnie marmurkowy PKO BP z dostepem przez Internet ;)

    A powaznie - niewielkie miasteczko. Kilkanaście agencji PKO BP do darmowego
    wpłacania, bankomaty wyłącznie PKO BP (żadnego Euronetu). Przy JAKIMKOLWIEK
    innym banku komfort obsługi konta _dla mnie_ bylby bez porownania gorszy.
    Odsetki od srodkow na koncie mnie nie interesuja, to juz nie czasy
    kilkunastu procent, niestety.

    Seb

  • 17. Data: 2003-05-13 15:19:49
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

> [...]
    > 1. Dobrze zrobiony, szybki i sprawnie funkcjonujacy dostep przez internet.
    > 2. Pelna informacja SMSami o ruchach na koncie (w tym powiadamianie o

    Potwierdzam wszystkie 3, to naprawde wygoda. _Mi_ do szczescia brakuje tylko
    kredytu w koncie i/lub kart kredytowych.
    Moze sie doczekamy w koncu...

    S.

  • 18. Data: 2003-05-13 15:23:20
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    > Co to za argument!!!! Jak często otwierasz nowe konto i czy ksero dowodu to
    > jest dzisiaj rzeczywiście tak straszny warunek do spełnienia.

    Wiesz, tu nie chodzi o to, ze nie da sie tego zrobic, chodzi o debilna i
    upierdliwa biurokracje. Otwieranie konta w inteligo bylo czysta
    przyjemnoscia, trwalo kilka dni (od zlozenia wniosku w Inecie do
    uruchomienia konta) i nie musialem nigdzie lazic (polaczylem sie z
    bankiem z domu, zadzwonili na komorke, kurier przyszedl z papierami i z
    nimi wyszedl zstawiajac start-packa, zadzwonilem i aktywowalem konto). I
    tyle. Tylko tyle.

    Bartol

  • 19. Data: 2003-05-13 19:20:22
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <2...@n...onet.pl> tensor wrote:

    [dłuuuga zmudna biurokratyczna procedura]

    > Co to za argument!!!! Jak często otwierasz nowe konto i czy ksero dowodu to
    > jest dzisiaj rzeczywiście tak straszny warunek do spełnienia.

    nie, do spełnie nie jest to wczale trudniejsze niż ksero świadectwa
    chrztu czy zdobycie referencji od sąsiadów ale równie zniechęcające do
    banku (przynajmniej dla mnie)
    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 20. Data: 2003-05-13 19:26:32
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    nie wiem w którym miejscu tego łątku najlepiej to zrobić ale niech będzie
    tutaj

    intecją moją wcale nie jest bronienie inteligo - chciałbym się z tego
    banku przenieść i to nie tylko z powodu nabytej niechęci do PKO BP SA
    spowodowanej kontaktem z jego marmurową wersją, ale przede wszystkim
    dlatego, że oferta inteligo jest coraz mniej korzysta - lecz pomarudzenie
    nad słabym stanem konkurencji tego banku (pewnie dlatego na tyle sobie on
    pozwala)