  • Data: 2003-02-21 14:39:00
    Temat: Re: [Inteligo] Obniżają % :(
    Od: "olo" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z duzych sum, jakie te banki wydaja na reklame oraz zdobycie nowych
    > klientow + kasa na nowe produkty.

    pewnie masz rację, choć nie do końca mnie to przekonuje - kiedy widziałeś
    np. ostatnio reklamę mBanku w TV ?
    trochę jakichs plakatów na mieście - jednak inne banki "marmurowe" też jakoś
    się pokazują od czasu do czasu
    nie można więc powiedzieć o jakiejś wielkiej kampani reklamowej

    a biorąc pod uwagę sporo mniejsze na oko koszty samej działalności bankowej
    to im powinno dawać przewagę

    w przeciwnym razie to zaczyna wogóle tracić sens - umowa od początku była
    taka, że oni nie mają oddziałów, nie ciągną ogona w postaci tysięcy
    pracowników a klient dostaje za to lepsze oprocentowanie