  • 1. Data: 2003-01-12 20:52:38
    Temat: [Inteligo] Inteligo a WOŚP
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Co Inteligentni robią w czasie WOŚP? Robią coś w ogóle? Bo tak mi jakoś
    mignęło w TV, a na www się nie chwalą...
    Wie ktoś?

  • 2. Data: 2003-01-13 14:02:31
    Temat: Re: [Inteligo] Inteligo a WOŚP
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "corner" <c...@i...pl> wrote in message
    > Co Inteligentni robią w czasie WOŚP? Robią coś w ogóle? Bo tak mi jakoś
    > mignęło w TV, a na www się nie chwalą...
    > Wie ktoś?

    poza tym, że polcard odmawia autoryzacji ich kart to chyba nic :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-01-13 14:40:57
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > poza tym, że polcard odmawia autoryzacji ich kart to chyba nic :)

    U mnie wszystko grało..
    SCz

  • 4. Data: 2003-01-13 21:56:56
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "SCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie wszystko grało..

    A ja ciągle nie widzę blokad dwóch operacji wykonanych dla WOŚPu na bramce
    Polcardu. Dziwne...

    Udało Ci się zapłacić VE inteligo na ichniej bramce? Widzisz blokady?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 5. Data: 2003-01-14 20:49:07
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > A ja ciągle nie widzę blokad dwóch operacji wykonanych dla WOŚPu na bramce
    > Polcardu. Dziwne...

    u mnie i znajomej to samo - zero blokady a bramka transakcje przyjela :(

    Marcin

  • 6. Data: 2003-01-14 21:19:07
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b01t3c$cll$1@news.tpi.pl, Marcin Jackowski wrote:

    > u mnie i znajomej to samo - zero blokady a bramka transakcje przyjela
    > :(

    U mnie to samo nadal. Szkoda :(
    My się zorientujemy, ale te niezliczone inne stracone datki?

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-01-14 21:22:38
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie to samo nadal. Szkoda :(
    > My się zorientujemy, ale te niezliczone inne stracone datki?

    BTW - probowal ktos jakas VC? Zreszta sam zaraz sprawdze :) Multi sie
    zamyka, ale karta jeszcze dziala ;)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-01-14 21:24:40
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b01v2r$7io$1@news.gazeta.pl, JaKi wrote:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > BTW - probowal ktos jakas VC? Zreszta sam zaraz sprawdze :) Multi sie
    > zamyka, ale karta jeszcze dziala ;)

    O ile pamietam z Forum mBanku, to juz wieczorem w niedziele finałową ktoś
    płacił eKartą i powstała blokada, więc myslę, że już pod koniec niedzieli
    zaczęło działać. Ja robiłem VE Inteligo + CVV2 rano.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-01-14 22:10:05
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]

    > płacił eKartą i powstała blokada, więc myslę, że już pod koniec niedzieli
    > zaczęło działać. Ja robiłem VE Inteligo + CVV2 rano.

    KK multi dziala b.ladnie ;-) Jest blokada on-line -WOSP WARSZAWA, a pozniej
    obciazenie: "www.wosp.org.pl WOSP WARSZAWA, PL".

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 10. Data: 2003-01-15 15:33:59
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > KK multi dziala b.ladnie ;-) Jest blokada on-line -WOSP WARSZAWA, a
    pozniej
    > obciazenie: "www.wosp.org.pl WOSP WARSZAWA, PL".

    VC - MultiBank - brak blokady
    VE Inteligo - brak blokady