  • 11. Data: 2004-06-07 14:31:11
    Temat: Re: [Inteligo] Debet
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Uzupelnilem swoj numer telefonu a komunikat dalej mam taki, ze nie
    korzystam
    > z konta w sposob intensywny.
    > I debetu dostac nie moge.

    No to powpłacaj trochę kasy, poprzelewaj i powinno być ok.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2004-06-07 15:43:24
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Glenn wrote:

    > korzystam

    > No to powpłacaj trochę kasy, poprzelewaj i powinno być ok.

    zdefiniuj parę zleceń stałych i zapłać nimi kilka razy.

  • 13. Data: 2004-06-07 18:09:57
    Od: "nie mam" <t...@W...gazeta.pl>

    nie mam <t...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > na pewno są osoby
    > które o debet się starały i na podstawie doświadczeń mogą cos na temat
    > napisać.
    Kto wie, co to znaczy i co to znaczy "aktywne korzystanie z konta Inteligo"?

    Przepraszamy, z weryfikacji Twoich danych wynika, że nie możesz ubiegać się o
    debet ponieważ:

    Nie korzystasz aktywnie ze swojego konta Inteligo. Zachęcamy Cię do czynnego
    korzystania z oferty konta Inteligo, a wkrótce będziesz mógł ubiegać się o
    przyznanie w nim debetu

  • 14. Data: 2004-06-07 18:13:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Kto wie, co to znaczy i co to znaczy "aktywne korzystanie z konta
    Inteligo"?

    Przecież już zostało to napisane. Poprzelewaj pieniądze, pozakładaj
    zlecenia, powypłacaj z bankomatów.

  • 15. Data: 2004-06-07 19:12:11
    Od: roman <j...@t...pl>

    Użytkownik - napisał:
    > Warunki przyznania limitu debetowego:
    >
    > - posiadają telefon,

    Co to dokładnie znaczy?

    Stacjonarnego nie mam na siebie.
    Czy może być komóra?

    --
    jaromanek

  • 16. Data: 2004-06-07 19:25:52
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > Inteligo"?
    >
    > Przecież już zostało to napisane. Poprzelewaj pieniądze, pozakładaj
    > zlecenia, powypłacaj z bankomatów.

    może jeszcze popłać kartą.

    Szczegółowych informacji co to znaczy aktywne korzystanie na pewno nie
    wyciągniesz, banki dokładnych kryteriów swoich scoringów nie ujawniają
    (żaden bank - przynajmniej polski - tego, o ile mi wiadomo, nie
    robi). Inteligo daje przynajmniej zgrubną informację, w wielu innych
    bankach człowiek po prostu dowiaduje się że nie bo nie albo że nie bo
    komputer nie dał.

  • 17. Data: 2004-06-07 19:28:36
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Co to dokładnie znaczy?

    Spytaj konsultanta inteligo ;-)

    > Stacjonarnego nie mam na siebie.

    A co za różnica na kogo ten telefon jest? Ważne by do Ciebie można
    było się pod ten numer dodzwonić...

    > Czy może być komóra?

    Nie wiem. Nie zdziwiłbym się gdyby nie, może jeszcze nie wygasła w
    bankach moda (szczególnie silna parę lat temu) w myśl której opłacanie
    rachunków za telefon stacjonarny było szczególnym dowodem
    wypłacalności. Pamiętacie to latanie po debet lub kredyt z paczkami
    zapłaconych rachunków telefonicznych?

  • 18. Data: 2004-06-07 21:38:27
    Od: "Paweł" <d...@p...pl>

    No ja tak sobie debet zalatwilem i uzywam. Ale nie wiem moze po ostatnim
    polaczeniu systemow cos sie pozmienialo z przydzielaniem limitu debetowego w
    inteligo. Ja po otwarciu konta dokonalem przelewu 5000 zl na swoje konto i
    zgodnie z oferta inteligo ze po pierwszej wplacie mozna ubiegac sie o debet,
    wypelnilem wniosek i dostalem 1000 zl debetu, wnioskujac o 500 zaproponowali
    mi automatycznie 1000.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2004-06-08 10:32:33
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Paweł" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    oddajesz
    > pożyczone 5000 zł i możesz cieszyc się debetem :) Proste ???

    A potem stuka do Ciebie smutny pan policjant i przedstawia zarzut
    popełnienia przestępstwa z art. 297 Kk :>

    --
    Pozdrawiam,
    Washko