  • Data: 2003-03-23 08:52:56
    Temat: Re: Inteligo 800 --> 801
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "scndrl" <p...@r...ro> napisał w wiadomości
    news:b5iraf$6k9$1@news.onet.pl...

    > na stronie www widziałem tylko numer 0 801; także dziś zadzwoniłem pod 0
    800
    > 121 121 i usłuszałem "na ma takiego numeru", co mnie utwierdziło w
    > przekonaniu, że numer się zmienił; mój błąd

    A faktycznie. Na stronie "kontakt" nie ma numeru 0800. Ale to raczej
    dlatego, że klienci mają ten numer w materiałach i w pomocy na www, a
    jedynie zainteresowani ofertą lub założeniem konta powinni dzwonić na 0801.

    A co do "nie ma takiego numeru" - pewnie TP coś mieszała...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782