  • 1. Data: 2002-06-11 18:17:18
    Temat: Inteligo
    Od: Piotr <p...@N...wp.pl>

    Udało się komuś w ciągu ostatnich trzech godzin cokolwiek dokonać w
    Inteligo? Mbank chodzi jak burza a ten drugi jakoś mało inteligentnie.
    Po kilkunastu próbach udaje mi się zalogować ale potem już kaplica. Ani
    IE8 ani Mozilla.

  • 2. Data: 2002-06-11 18:44:20
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "supermenn" <m...@w...pl>

    Idzie jak burza (20:40), dawno tak nie chodziło, modem Gdynia.
    Pozdrowienia Robert.

  • 3. Data: 2002-06-11 19:12:36
    Od: Piotr <p...@N...wp.pl>

    Dnia 11-06-2002 20:44, Użytkownik supermenn napisał:
    > Idzie jak burza (20:40), dawno tak nie chodziło, modem Gdynia.
    > Pozdrowienia Robert.

    Stałe łącze Gdynia. No ale musze przyznać, że po kwadransie męczenia
    (20:50) zrobiłem przelewy.
    Pokłony Piotr

  • 4. Data: 2002-06-11 19:30:54
    Od: Piotr <p...@N...wp.pl>

    Dnia 11-06-2002 21:31, Użytkownik jo44 napisał:
    > Użytkownik "Piotr" <p...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Co to jest IE8 ?????

    To jest takie coś bardzo podobne do IE6. Już nie bądź taki dokładny jak
    nie przymierzając bankier.
    Zdrówko
    Piotr

  • 5. Data: 2002-06-11 19:31:02
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

> [...]
    > Inteligo? Mbank chodzi jak burza a ten drugi jakoś mało inteligentnie.
    > Po kilkunastu próbach udaje mi się zalogować ale potem już kaplica. Ani

    Co to jest IE8 ?????

  • 6. Data: 2002-06-11 20:18:31
    Od: Robert <m...@A...pl>

    jo44 wrote: