  • Data: 2002-10-16 08:10:26
    Temat: Re: Integrum - czy ktoś używa ?
    Od: "mirek" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    news:aogqah$kc0$1@news2.tpi.pl...
    > Użytkownik "mirek"

    > dlatego odpowiedziałem "raczej" ale cieszę się że jest to on-line z małym
    > opóżnieniem

    mhhm ... moze sie czepiam, ale on-line z małym opóźnieniem to niestety jest
    po prostu off-line :-)).
    on-line oznacza, ze w tym przypadku internet banking jest połączony
    bezpośrednio z systemem bankowym i posiada aktualne dane.
    po prostu pewne operacje trwaja w kazdym banku i sa uzaleznione od zdarzen
    zewnetrznych np. sesji eliksirowych i od harmonogramu przetwarzania w samym
    systemie bankowym

    mirek