  • 11. Data: 2014-11-06 00:11:17
    Temat: Re: Impresja - milleniuim - mastercard
    Od: www2 <t...@g...com>

    Na samym poczatku skasowali mnie za jakies glupie ubezpieczenia.
    W umowie o nich w sumie nic nie ma na pierwszy rzut oka.

    W getinie jest prosto:
    Ubezpieczenie Xyz
    [] tak [x] nie

    i jasno. W zlodziejskim Millennium jako podpunkt, ze bedzie cos tam zgodnie z bleble,
    a kwot nie ma, bo sa ukryte w TOiP

    Drugiego tak porabanego banku nie znam, a korzystalem z uslug - bez kliku - ze
    wszystkich w Polsce (poza spoldzielczymi).

    Uzyskanie kk to droga przez tor przeszkod.

    Wywiad telefoniczny ode mnie, do firmy, wizyta w oddziale, zeby dac wyciagi (online),
    gdzie sie sciaga je do specjalnej aplikcji...

    Przyznany limit na poziomie 40% citi, ktore zalozylem pozniej. Wtedy jak zalozylem
    citi to millennium juz mialem i przypuszczam, ze gdyby nie mill to bym dostal 140%
    limitu obecnego w citi.

    Generalnie nie polecam, chyba, ze ktos wie co robi. Zycie jest za krotkie na takie
    idiotyczne banki jak Bank Millennium.

    Ale skoro juz dojdziesz do tego momentu, to gratulacje :-)

    Ja zalozylem wylacznie ze wzgledu na zwrot za platnosci w Travelplanet.

    Znajomy wykrecil w tym roku 750zl zwrotu za wakacje (5%).

    Do tego byla jak juz koledzy pisali - oplata 75zl z gory za pierszy rok.

    Ogolnie oferta dla bankowych masochistow. Po zmianie kosztow kk i mozliwosci latwego
    zwolnienia - 5 trans./m-c calkiem znosnie.

    Niestety sam bank to wg mnie totalne dno i kazdego miesiaca sie zastanawiam czy
    likwidowac ta g... karte czy jeszcze zostawic.

    Jak zlikwiduja cashback to mi naprawde ulzy i zlikwiduje natychmiast.

    Sama kk impresja staram sie nigdzie na zywo nie placic - karta z czerwono-rozowymi
    kwiatuszkami... Tylko internet.

  • 12. Data: 2014-11-06 00:28:43
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 5 Nov 2014 15:11:17 -0800 (PST), www2 napisał(a):

    > Na samym poczatku skasowali mnie za jakies glupie ubezpieczenia.
    > W umowie o nich w sumie nic nie ma na pierwszy rzut oka.

    No, ja się przed ubraniem w tę kartę cierpliwie przebijałam przez
    wszystkie strony i podstrony
    https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/k
    arty-platnicze/karty-kredytowe/millennium-impresja
    (zakładka "Dodatkowe korzyści', buhahaha)

    I dowiedziałam o tym ubezpieczeniu przed podpisaniem umowy .

    "Ochrona w ramach pakietu świadczona jest przez PZU SA i rozpoczyna się
    z chwilą aktywacji karty. Ubezpieczenie jest bezpłatne od momentu
    wydania karty do końca pełnego miesiąca kalendarzowego, następującego po
    miesiącu, w którym została wydana karta. W kolejnych miesiącach opłata w
    wysokości 3,99 zł pobierana jest przez Bank z rachunku karty."

    Uzbrojona w tę wiedzę już przy podpisywaniu umowy poprosiłam o
    wyłączenie tego ubezpieczenia, okazało się że tak się nie da, trzeba
    dzwonić na partyline. W ciagu tego bezpłatnego miesiąca zadzwoniłam,
    wyłączyli.

    Ale fakt faktem, mogliby jawniej w umowie to prezentować.

    > Sama kk impresja staram sie nigdzie na zywo nie placic - karta z czerwono-rozowymi
    kwiatuszkami... Tylko internet.

    No toć wyraźnie jest napisane - "została stworzona z myślą o kobietach"
    :) Więc i dizajn taki bardziej babski :)

    --
    Imka

  • 13. Data: 2014-11-06 17:03:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 06.11.2014 o 00:28, Imka pisze:

    > I dowiedziałam o tym ubezpieczeniu przed podpisaniem umowy .

    Ja nie wyłączyłem tego ubezpieczenia, które między innymi daje 4 wizyty
    lekarza na rok. Kosztuje to 4,99 zł miesięcznie, więc jak mniemam po
    pierwszej wizycie lekarza się zwraca ;)
    Ogólnie IMO jest to aktualnie jedna z najlepszych kk na której można
    nieźle być do przodu, jedynie tylko przeliczniki ma do bani.

    Xenocide