    From: "Jan Werbinski" <j...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ile znaków powinno miećhasło do banku?
    Date: Fri, 4 Jan 2002 18:19:35 +0100

    Program
    > Bardzo przepraszam, ale naprawde zapominamy ze swiat komputerow nie
    > konczy sie na windows i pecetach, a 99.99% opisanych problemow dotyczy

    A co jezeli user na pytanie czy eksplorer ma sie laczyc z portu xxx odpowie
    tak? Przeciez wiekszosc nie zna na tyle TCPIP aby prawidlowo skonfigurowac
    firewall'a.

    Co do systemów operacyjnych do biura to sorry ale linux sie do tego nie
    nadaje. Nie mam do tego cierpliwosci. Nie oplaca mi sie meczyc. Co innego w
    zastosowaniach jako serwer www, router - sam go uzywam.
    W biurze wole winde.

    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul