  • Data: 2010-08-17 11:45:32
    Temat: Re: Ile mamy złotówek?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Sie, 13:10, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > No tak, ale nie da się "nie zabierać za" używanie prawnego środka
    > płatniczego i raczej trudno spowodować, aby (przynajmniej nasz) rząd
    > przestał zadłużać się na (także) mój rachunek.
    > Przyznam się, że w akcje i fundusze nigdy nie "inwestowałem", ale
    > niestety w obligacje skarbowe - muszę (przymuszony ustawami). I to mi
    > się nie podoba.
    > Ale to już temat na inną opowieść :-)

    Dzisiejszy swiat dalej tyle mozliwosci - nie widze sensu w domaganiu
    sie ich ograniczenia, bo ktos sobie nie radzi. Trzeba czas/energie/
    kombinowanie nad standardem zlota (bo takie filozofowanie przeciez nic
    nie zmieni) przeznaczyc na odpowiednie ustawienie sie w obecnym
    systemie i wowczas problem przestenie istniec, lub zostanie
    zminimalizowany.