  • Data: 2019-06-28 16:33:23
    Temat: Re: Ile kosztuje przyjmowanie platnosci karta?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomaszek" napisał w wiadomości grup
    >"Nie ma żadnej różnicy, karta kredytowa to starsza nazwa, teraz to po
    >prostu karta do bankomatu i tyle"

    No coz ... mozna zyc w takim przeswiadczeniu i naciac sie dopiero gdy
    wcisna czlowiekowi prawdziwa KK ...

    >"Ja mam kartę kredytową, po okazaniu jak wół" Mastercard Debit" A ten
    >debit to co oznacza: no to właśnie oznacza, że mogę wziąć kredyt"

    A swoja droga - czy nie ma troche racji ?
    z karta debetowa robi sie debet, a debet to kredyt :-)

    A skad w ogole taka nazwa ?
    To chyba termin ksiegowy, odpowiednik naszego winien/ma, a tu tak czy
    inaczej placimy za towar ...

    J.