  • 1. Data: 2006-05-07 14:43:10
    Temat: Idealna karta Foris Bank
    Od: "Marcin" <m...@m...pl>

    Witam, mam pytanie i moze się ktoś orientuje albo już ma kartę z Foris Banku
    (Idealna) :P Limit 1000PLN bez zaswiadczen

    Czy dzwonią do pracodawcy w celu potwierdzenia zatrudnienia?
    Wiem, że sprawdzają w BIKu, ale ja nigdy nie miałem, żadnego kredytu ani nic
    na raty, poprostu nie mam zadnej historii kredytowej, czy to będzie
    przeszkodą zeby dostać tę karte?

    Pozdr. i dziekuję za odpowiedzi :)

  • 2. Data: 2006-05-07 15:43:44
    Temat: Re: Idealna karta Foris Bank
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@m...pl> napisal(a):
    > Witam, mam pytanie i moze się ktoś orientuje albo już ma kartę z Foris Banku
    > (Idealna) :P Limit 1000PLN bez zaswiadczen
    >
    > Czy dzwonią do pracodawcy w celu potwierdzenia zatrudnienia?

    Nawet jak dzwonią, to nie powinni się niczego dowiedzieć...

    > Wiem, że sprawdzają w BIKu, ale ja nigdy nie miałem, żadnego kredytu ani nic
    > na raty, poprostu nie mam zadnej historii kredytowej, czy to będzie
    > przeszkodą zeby dostać tę karte?

    Ja prowadzę DG, zero historii w BIK i nawet przy 1000 limitu chcieli
    ode mnie całą teczkę różnych papierów, więc olałem temat.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-05-07 16:11:10
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Ja prowadzę DG, zero historii w BIK i nawet przy 1000 limitu chcieli
    > ode mnie całą teczkę różnych papierów, więc olałem temat.

    Ja dałem im z wnioskiem o limit 3600 sześć ostatnich wyciągów z innej KK i
    mam już kartę i PIN.

  • 4. Data: 2006-05-07 19:17:16
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Grzegorz Niedźwiecki napisał(a):

    > Ja dałem im z wnioskiem o limit 3600 sześć ostatnich wyciągów z innej KK i
    > mam już kartę i PIN.

    A podawałeś zatrudnienie i sprawdzali Ci je?

    Przemek

  • 5. Data: 2006-05-08 08:12:29
    Od: "Marcin" <m...@m...pl>

    Zatrudnienie we wniosku trzeba podać i numer telefonu miejsca zatrudniena

    Ale własnie dalej nie wiem czy sprawdzają

  • 6. Data: 2006-05-08 08:31:41
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@m...pl> napisal(a):
    > Zatrudnienie we wniosku trzeba podać i numer telefonu miejsca zatrudniena
    >
    > Ale własnie dalej nie wiem czy sprawdzają

    Pracodawca nie ma im prawa nic powiedzieć przez telefon.

  • 7. Data: 2006-05-08 08:44:53
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Pracodawca nie ma im prawa nic powiedzieć przez telefon.

    bo ty mu zabronisz?
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2006-05-08 08:52:25
    Od: "Marcin" <m...@m...pl>

    Dzieki za odpowiedz :) No własnie nie chodzi mi o jakis "wałek" tylko
    poprostu w mnie w pracy sprawami zatrudnienia i zarobkami itp sprawami
    ksiegowymi zajmuje sie zewnetrzna firma ktora ma siedzibe w Warszawie a ja
    pracuje w oddziale w innym miescie i jak oni zadzwonią to i tak nic nie
    powiedzą albo powiedzą mało lub za mało i może to być przeszkodą w otzymaniu
    karty :(

    Bo słyszałem, że w Polbanku dawają także karte z limitem 1000PLN bez
    zaswiadczen, ale dzwonią do pracodawcy i jak on nie potwierdzi to podobno na
    taką karte nie ma co liczyc