eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIdea Beztroska wcale nie taka beztroska › Re: Idea Beztroska wcale nie taka beztroska
  • X-Received: by 2002:aca:adcb:: with SMTP id w194mr1817091oie.97.1551177650630; Tue,
    26 Feb 2019 02:40:50 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:aca:adcb:: with SMTP id w194mr1817091oie.97.1551177650630; Tue,
    26 Feb 2019 02:40:50 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!y22no101907ita.0!news-out.google.com!v188ni178itb.0!nntp.google.com
    !y22no101903ita.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-fo
    r-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 26 Feb 2019 02:40:50 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <q533fv$u9p$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <q50inv$lg5$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <q533fv$u9p$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Idea Beztroska wcale nie taka beztroska
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Tue, 26 Feb 2019 10:40:50 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:641290
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 26 lutego 2019 11:13:20 UTC+1 użytkownik miumiu napisał:

    > Ty tak serio? za 1-2zł to mi sie nawet nie chce ani dzwonic ani pisać ani
    > jechać 5km do banku.

    A na grupę chce Ci się pisać?
    Tu akurat racji nie miałeś, ale ja reklamowałem nawet 1gr w mBąku i oddali mi.
    Ma to też skutki długofalowe - zaznaczają sobie, że nie jesteś klientem w krawacie i
    nie próbują potem głupich numerów.
    A nawet na tyle automatyzują, że na infolinii trafiasz do najlepszego dostępnego
    konsultanta.

    Przykład dziś z santiego - 15 minut rozmowy o tym, czy mogę załatwić dla żony
    dodatkową KK bez przyłażenia do oddziału. Pierwsza pani przynosi dobre wieści - mogę
    złożyć wniosek (też są głąby, wniosek o dodatkową KK - i jeszcze jest jakaś
    "decyzja") przez telefon, a wystarczy, że żona przyjdzie do oddziału i podpisze.
    Przełacza do "docelowego" konsultanta - a ten mówi, że nie, najwyżej mogę złożyć
    wniosek przez telefon, ale przyjść musimy razem. OK, niech choć będzie ten wniosek -
    też nic z tego, bo nie mają zgody żony, żeby do niej zadzwonić.
    Skoro już to tutaj opisałem to żaden problem zrobić ^C+^V do pisma reklamacyjnego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 26.02.19 11:54 J.F.
  • 26.02.19 20:35 Arek
  • 26.02.19 20:45 Kris
  • 26.02.19 20:58 Arek
  • 27.02.19 11:12 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1