  • Data: 2015-04-15 17:46:12
    Temat: Re: Idea Bank nie zwraca w terminie pieniędzy z lokat.
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 kwietnia 2015 16:38:31 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > Już tydzień czekam na zwrot pieniędzy z lokaty. Nie mam konta w
    > Idea, więc przelewałem z innego banku.

    A to ciekawe. Miałem już 30 lokat w Idei (ilość widać po numerze rachunku w
    potwierdzeniu przyjęcia wniosku) zakładanych na tej samej zasadzie i z
    każdej środki wróciły w terminie.
    Tylko raz w Getinie pracownik popełnił błąd i środki poszły w kosmos na 3
    dni, ale po reklamacji zwrócono je z dodatkowymi odsetkami za te 3 dni.
    Natomiast w FM banku pracownica kiedyś samodzielnie przedłużyła mi lokatę
    nieodnawialną i musiałem zrywać.