  • 1. Data: 2014-06-02 17:45:00
    Temat: Idea Bank-lokata druzynowa
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    http://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-d
    ruzynowa

    Na razie jest 3,7%, mozna klikac i skladac wnioski do 6-06. 10 maja podac,
    ile bedzie, to wtedy sie zdecyduje, czy wyszlo atrakcyjnie.

  • 2. Data: 2014-06-02 18:02:59
    Temat: Re: Idea Bank-lokata druzynowa
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-06-02 17:45, Krzysztof pisze:
> [...]
    >
    > Na razie jest 3,7%, mozna klikac i skladac wnioski do 6-06. 10 maja
    > podac, ile bedzie, to wtedy sie zdecyduje, czy wyszlo atrakcyjnie.

    czyli teraz można założyć a opłacić jak się okaże, że oprocentowanie
    korzystne?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-06-02 18:31:34
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > podac, ile bedzie, to wtedy sie zdecyduje, czy wyszlo atrakcyjnie.

    czyli teraz można założyć a opłacić jak się okaże, że oprocentowanie

    -------------
    dokladnie, mozna zlozyc do 5 wnioskow do 6-06 a potem czekamy, bo jest 14
    dni od wniosku, jak wyjdzie nieatrakcyjnie, to nie zakladamy. Ponizej 3,8%,
    to nie rozwazam, bo 3,7% to mam w SKB wiosenna( bez zadnych wnioskow) na
    3-m. W koncu jak dla profesjonalistow daja 4%, to i w tym przypadku musza
    dac atrakcyjnie, jak chca troche zebrac kasy z rynku.

  • 4. Data: 2014-06-06 14:56:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" napisał w wiadomości
> [...]
    >Na razie jest 3,7%, mozna klikac i skladac wnioski do 6-06. 10 maja
    >podac, ile bedzie, to wtedy sie zdecyduje, czy wyszlo atrakcyjnie.

    A czy to ma sens ?
    IB ma inne lokaty w ofercie, nawet lepsze :-)

    J.

  • 5. Data: 2014-06-06 15:12:12
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    -druzynowa

    > A czy to ma sens ?
    > IB ma inne lokaty w ofercie, nawet lepsze :-)

    Ma dla "profesjonalistow" 4% - ale nie kazdy sie na to łapie

    mBąk ponoć od 16-go bodajze bedzie dawał 4% dla "mobilnych"
    na 3 m-ce w przedziale 500<>10kzl

    Jeszcze chyba w FM sa 4% z opcja konta technicznego
    czyli bez zakladania ror

    Pozdro

  • 6. Data: 2014-06-08 19:31:52
    Od: mm <m...@n...com>

    Krzysztof pisze:
> [...]
    >
    > Na razie jest 3,7%, mozna klikac i skladac wnioski do 6-06. 10 maja podac, ile
    > bedzie, to wtedy sie zdecyduje, czy wyszlo atrakcyjnie.

    Ktoś może wie na ilu wnioskach o lokatę zatrzymał się licznik?
    Ponad 15 001? Czy mniej?