  • 1. Data: 2003-03-17 07:05:47
    Temat: INTELIGO - konto z (glupim) pomyslem
    Od: Piotr Kulinski <p...@a...net.pl>

    Witam

    Ten problem jak widze byl walkowany juz tu wczesniej.

    Od kilku dni wesolo wyplacalem sobie gotowke z bankomatow PKOBP i
    Euronetu nie swiadom tego co sie dzieje.
    Wczoraj wieczorkiem wchodze sobie na interfejs WWW i patrze sobie z
    narastajacym zdziwieniem ze kazda z nastu transakcji obciazona jest
    oplata 4.50 :) Moje zdziwienie bylo tak wielkie ze zadzwonilem (poznym
    wieczorem w niedziele ) na infolinie Inteligo. Tam dowiedzialem sie ze
    "Psze pana informacja byla o tym w zakladce NOWOSCI". To mi nowosci!
    Rzeczywiscie byla - ukryta pod enigmatycznym haslem Zmiany w Tabeli
    blebleble....... Dziwny jest fakt ze gdy informowano o bezplatnosci
    korzystania z bankomatow to trabiono o tym w kazdym widocznym miejscu
    a przy naniesieniu oplaty rzucono maly komentarz w bezpiecznie
    schowanym miejscu. Dla mnie delikatnie skandaliczna ignorancja. Co
    bardziej mnie zdziwilo i wk.....lo, to fakt ze prowizja dotyczy nawet
    (dla konta firmowego ktore posiadam) bankomatow PKOBP. To juz mnie
    rzucilo na twarz. Bank bierze prowizje od wlasnych klientow przy
    korzytstaniu z wlasnych bankomatow! I to 4.50 ! Cholera jasna przy
    obecnej konkurencji na runku bankowym posuniecie godne "Zlotego
    Debetu" !.
    Nie chce zeby to zle zabrzmialo ale dla kont firmowych w ktorych salda
    miesieczne ida w sumy pieciocyfrowe takie posuniecie polegajace na
    laszczeniu sie na pare zloty jest przegieciem.

    Nie wiem jak wy ale ja od dzisiaj przegladam oferty bankow i w ciagu
    najblizszego miesiaca podziekuje bankowi Inteligo za prowadzenie moich
    rachunkow.
    BTW jaki bank mozecie polecic (konto firmowe) ?

    Peter
    GG: 566964
    Motto: zawsze mam racje, no chyba ze sie myle.
    sigcreator: core dumped

  • 2. Data: 2003-03-17 07:24:27
    Temat: Re: INTELIGO - konto z (glupim) pomyslem
    Od: "stanpaw" <s...@a...waw.pl>

    Ja wlasnie wyzerowalem konto firmowe przelewajac na rachunek
    indywidualny.Musze poszukac innego banku . Inteligo pod nowym kierownictwem
    moze miec jeszcze inne bandyckie pomysly.Jestem ich klientem od czerwca
    2001.
    Pozdrawiam
    Stasiek

  • 3. Data: 2003-03-17 07:31:15
    Od: Piotr Kulinski <p...@a...net.pl>

    On Mon, 17 Mar 2003 08:24:27 +0100, "stanpaw" <s...@a...waw.pl>
    wrote:

> [...]
    >moze miec jeszcze inne bandyckie pomysly.Jestem ich klientem od czerwca

    Tak jeszcze na dodatek.

    Inteligo chyba nie wzielo pod uwage faktu, ze wiekszosc ich klientow
    to mlodzi dynamiczni ludzie (tak sadze :) ) a nie emeryci ktorzy
    jednym westchnieniem zaakceptuja wszystko bo zmiany zwiazane ze zmiana
    banku sa dla nich zbyt duzym obciazeniem.

  • 4. Data: 2003-03-17 08:43:18
    Od: Piotr Kulinski <p...@a...net.pl>

    On Mon, 17 Mar 2003 09:44:21 +0100, "Marian Kadziolka" <m...@o...pl>
    wrote:

    >Tak, ale wez pod uwage ze nie wszyscy czytaja te grupe, a i wielu sila
    >bezwladnosci poczeka z decyzja. Ja na szczescie rachunek firmowy mam takze w
    >mBanku.

    A bedac mlodym i dynamicznym trzeba czytac te grupe zeby sie wkurzyc i
    podziekowac Inteligo za uslugi ? :)

    pozdrawiam

    Peter

  • 5. Data: 2003-03-17 08:44:21
    Od: "Marian Kadziolka" <m...@o...pl>

> [...]

    bezwladnosci poczeka z decyzja. Ja na szczescie rachunek firmowy mam takze w

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2003-03-17 08:50:43
    Od: "Marian Kadziolka" <m...@o...pl>

    > A bedac mlodym i dynamicznym trzeba czytac te grupe zeby sie wkurzyc i
    > podziekowac Inteligo za uslugi ? :)

    Mozna sie zorientowac po miesiecznych wyciagach po miesiacu, dwuch ... i
    dopiero sie wku...

    Pzd.

  • 7. Data: 2003-03-17 10:47:52
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Piotr Kulinski" <p...@a...net.pl> napisał:
    > BTW jaki bank mozecie polecic (konto firmowe) ?

    MultiBank - 9zl/mc (z karta 12zl, ale wyplaty za free) zus'y i us'y za free,
    przelewy 0,50zl. Do tego sa takze zagraniczne przelewy. Powinno wyjsc taniej niz
    w inteligo, a do tego sa oddzialy.
    www.multibank.pl

  • 8. Data: 2003-03-17 11:59:10
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Uzytkownik "Piotr Kulinski" <p...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam
    >
    > Ten problem jak widze byl walkowany juz tu wczesniej.
    >
    > Od kilku dni wesolo wyplacalem sobie gotowke z bankomatow PKOBP i
    > Euronetu nie swiadom tego co sie dzieje.
    (...)
    > Nie wiem jak wy ale ja od dzisiaj przegladam oferty bankow i w ciagu
    > najblizszego miesiaca podziekuje bankowi Inteligo za prowadzenie moich
    > rachunkow.

    Mozna jeszcze ew. zalozyc konto prywatne w Inteligo - przelewac kase za
    friko na prywatne i wyplacac z bankomatu PKO BP (tez free). Jedyny koszt to
    prowadzenie 3,99 zl/mies.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 9. Data: 2003-03-17 13:08:09
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Mozna jeszcze ew. zalozyc konto prywatne w Inteligo - przelewac kase za
    > friko na prywatne i wyplacac z bankomatu PKO BP (tez free). Jedyny koszt
    > prowadzenie 3,99 zl/mies.

    A to nie jest tak, ze kazde przelanie kasy z konta firmowego na prywatne
    musi byc udokumentowane z jakiego tytulu nastapilo przelanie, a co sie z tym
    wiaze, konecznosc placenia odpowiednich podatkow (VAT lub PD)?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2003-03-17 13:16:55
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    tym
    > wiaze, konecznosc placenia odpowiednich podatkow (VAT lub PD)?

    Na szczęście tak nie jest (przynajmniej na razie).

    pozd.Pix