  • Data: 2005-02-05 16:44:33
    Temat: Re: ING vs. Firefox
    Od: Grzegorz_404 <m...@g...cut.tnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    iTuiTu wrote:

    > ING nadal i to oficjalnie nie daje supportu dla innych niż MS Explorer -
    > przeglądarek. Może z miesiąc temu to wałkowałem z panią z helpline
    > INGonline.
    >
    > Dosłownie i wprost usłyszałem, że udział procentowy na rynku jest
    > marginalny i z tego powodu nie prowadzą oficjalnego wsparcia dla
    > przeglądarek innych niż MS IE i platform systemowych innych niż MS Win.
    >
    > Jeśli działa - to wygląda to na nasze szczęście, że coś przy okazji ktoś
    > poprawił. Ale gwarancji na działanie NIE DAJĄ.... :\
    Obawiam się, że pani z ING niezbyt dobrze wiedziała o co chodzi. Był swego
    czasu problem z Javą (wymagali jakiejś kopalnej wersji) ale wybrnęli z tego
    jakiś rok temu i INGonline działa prawidłowo (zanim do tego doszli musiałem
    używać zabytkowego Netscape 4.74).

    Jeżeli ktoś ma kłopoty typu "Firefox/Mozilla/coś innego/ ne działa z ING" to
    radziłbym przyjrzeć się lokalnej instalacji Javy. Zaznaczam, że *nigdy* nie
    używałem MSIE do INGOnline - w tej chwili Firefox 1.0, bywała Mozilla,
    Konqueror + sunowska Java (używam ING BŚ od owege pamiętnego roku gdy
    skasowano Handlobank)[1].

    --
    Grzegorz_404

    [1] tego q*a co sprzedał akcje BH Shitycośtam obejrzałbym włóczonego końmi
    po majdanie...