  • 1. Data: 2004-08-27 18:01:45
    Temat: ING OKO 5.25% od 27-08-2004
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    POCZTA Z BANKU
    Temat Proste oszczędzanie - nowe, atrakcyjne oprocentowanie!
    Data 2004-08-27 14:41:51
    UWAGA - od 27 sierpnia jeszcze wyższe oprocentowanie Otwartego Konta
    Oszczędnościowego - 5,25% już od pierwszej złotówki.

    Pozdrawiam przy okazji Kolegę Bartoldzika, który wczoraj zapowiadał to w
    wątku 'ING OKO, BankOnLine i ING TFI'.
    Już miałem ochotę odpisać z :-) że prowokacja, a tutaj proszę...

    TomekD

  • 2. Data: 2004-08-27 18:35:02
    Temat: Re: ING OKO 5.25% od 27-08-2004
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    To wróży jedynie wzrost inflacji
    Do końca roku ile banki będą dawać ? 10% a może 20%
    złotówka będzie po 10 czy 20 centów ?
    Kredyty walutowe hipoteczne odbiją się wielu Polakom zadyszką?
    Czy będą podwyżki wynagrodzeń czy spadnie bezrobocie ?
    Czy mbank znowu będzie w czołówce, czy nadal w ogonie ?

  • 3. Data: 2004-08-27 19:20:23
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Fri, 27 Aug 2004 20:01:45 +0200, na pl.biznes.banki, TomekD napisał(a):

    > Pozdrawiam przy okazji Kolegę Bartoldzika, który wczoraj zapowiadał to w
    > wątku 'ING OKO, BankOnLine i ING TFI'.
    > Już miałem ochotę odpisać z :-) że prowokacja, a tutaj proszę...

    Rowniez pozdrawiam :))
    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 4. Data: 2004-08-27 19:48:03
    Od: "waldi" <x...@p...onet.pl>

    bartoldzik czyta uważnie zarządzenia prezesa w lotusie
    również pozdrawiam

    w.

  • 5. Data: 2004-08-27 19:55:48
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Oszczędnościowego - 5,25% już od pierwszej złotówki.

    Czyli wszystkie bank wirtualne daleko z tylu, ciekawe jak dlugo sie beda
    zastanawiac, mbankowy emax 4,3% chyba nie podwyzszy sie az o 1%???, lokaty w
    VW -30 dni maja szanse dorownac, ale musieli by w koncu podniesc o 0,5% a
    nie jak dotychczas (RPP-0,75% czer+lipiec, a oni w tym okresie o 0,4%),.

  • 6. Data: 2004-08-27 19:59:09
    Od: e...@p...onet.pl

    (...)
    > Do końca roku ile banki będą dawać ? 10% a może 20%
    > złotówka będzie po 10 czy 20 centów ?
    > Kredyty walutowe hipoteczne odbiją się wielu Polakom zadyszką?
    > Czy będą podwyżki wynagrodzeń czy spadnie bezrobocie ?

    pleć, Pleciugo, byle długo...

  • 7. Data: 2004-08-27 20:05:05
    Od: e...@p...onet.pl

    Tiaaa, conajmniej zastanawiające... zwłaszcza ta masakrująca różnica w stosunku
    do konkurencji. Dowiadywałem się w dobrze zorientowanych źródłach, co może za
    tym stać, ale prawdopodobnie nic innego, jak nowa strategia przyciągnięcia
    klienta.
    W takim razie należy się tylko cieszyć.
    Z drugiej strony to oprocentowanie nie jest tak znów szokujące, przy obecnym
    Wibid 1M na poziomie ca 6,5%, co nawet po rezerwie obowiązkowej zostawia
    bankowi 1 pkt. proc. marży, więc nie tak znowu źle.
    A że oproc. wychodzi dużo wyższe niż u innych, to pokazuje tylko, jak tamci
    próbują klienta (za przeproszeniem) oszwabić.
    Pozdro.

  • 8. Data: 2004-08-27 20:43:36
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Fri, 27 Aug 2004 21:48:03 +0200, na pl.biznes.banki, waldi napisał(a):

    > bartoldzik czyta uważnie zarządzenia prezesa w lotusie
    > również pozdrawiam

    bartoldzik ma po prostu dluuuuuuuugie ucho :)
    Nie jestem pracownikiem zadnego banku, ale jestem zywo zainteresowany ta
    tematyka.

    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --