    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 19 Feb 2019 01:12:57 -0800 (PST)
    Subject: Re: ING Business - zmiany TOiP
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 17:09:09 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
> [...]
    ciekawostek z tego komunikatu, tak w ramach zabicia czasu?

    > Nie wiem czy korzystają, ale widziałem "spore" DG[1], i wierzę, że
    > mogliby.

    Bardziej to było do WAM - takie podprogowe pytanie, czy grupę naprawdę czyta aż tak
    wielu korzystających z ing business? Choć kto wie, może tak.
    A w TOiP ING dla DG są w ofercie takie ciekawostki jak akredytywa?

    Co do dużych DG - to jeszcze trzeba sprawdzić, jak bogaty jest ten prowadzący - może
    się okazać niezłym nędzarzem, za to bardzo kochanym przez rodzinę - dom żony,
    samochód córki (albo odwrotnie, bo "odżonić" się nie jest zbyt trudno, ale
    "odcórczyć" się praktycznie nie da), nawet ten garnitur, co na sobie ma, to pożyczony
    (podobno powstał jakiś serwis do pożyczania sobie - zapewne za opłatą - "markowych"
    ciuchów na godziny - fuj).

    Inna sprawa, po co takie hocki robić, jeśli spółkę z o.o. można sobie założyć mając
    5k (a w niektórych przypadkach i mniej) - no, może jeden kłopot, że takie 5k głupio w
    mailach może wyglądać.
    Bo już taka duża DG to i tak się na uproszczone formy opodatkowania nie załapie - a w
    sp. z o.o. można się zatrudnić jako prezes na 1/16 etatu i jeszcze na ZUSie
    oszczędzić.
    Czy może jednak sp. z o.o. ma jakieś inne wady, o których nie wiem?