  • 1. Data: 2005-10-06 11:12:06
    Temat: ING Bank Śląski - bzdura roku :)
    Od: b...@r...pl (Bzdura Roku)

    Kilka dni temu złożyłem w ING wniosek o kartę kredytową. Mam niezłe
    zarobki, własnościowe mieszkanie, samochód, umowę na czas nieokreślony -
    ideał kredytobiorcy. :) Wczoraj zadzwonił ktoś od nich, potwierdzenie
    wniosku, wszystko git. Dzisiaj dzwoni kobieta, rozmowa wygląda mniej
    więcej tak:
    - Dzień dobry (tu się ładnie przedstawiła), wczoraj dzwonił kolega w
    sprawie potwierdzenia (itp), ale zapomniał o jeszcze jedno pana
    zapytać - nie podał pan stacjonarnego numeru telefonu.
    - Nie podałem, bo nie mam.
    - Ale we wniosku musi być.
    - No ale co mam podać, jak nie mam telefonu?
    - Ale jeżeli pan nie poda, to będzie miało negatywny wpływ na wniosek.
    - (tu się roześmiałem) Ale to jakiś absurd. Nie będę specjalnie zakładał
    telefonu tylko po to, żeby dostać u państwa kartę. Poza tym, jaki ma
    związek posiadanie telefonu stacjonarnego z wiarygodnością kredytową?
    - To niech pan poda do rodziców albo jakiś inny.
    - No dobrze, to niech będzie... (tu zmyśliłem na poczekaniu numer), ale nie
    wiem, czy taki istnieje.
    - Dobrze, dziękuję, do widzenia.

    Ta rozmowa odbyła się jakieś 2h temu, a ja ciągle się śmieję. :) Ci,
    którzy pamiętają klimaty z Polski Ludowej pewnie czują tego bluesa. ;)

    Zdrówko

  • 2. Data: 2005-10-06 11:54:54
    Temat: Re: ING Bank Śląski - bzdura roku :)
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-10-06 13:12:06 +0200, b...@r...pl (Bzdura Roku) said:

    > (...)Ci,
    > którzy pamiętają klimaty z Polski Ludowej pewnie czują tego bluesa. ;)

    Czujemy.... ale to nie jest klimat PRLowski (podpowiada babcia) - to
    klimat rodzimy, buraczano-urzędniczy - dziwaczniejsze przeboje z
    urzędami bywały "za sanacji". Urzędnicze dusze mają w tym kraju żyzną
    glebę dla swoich zboczeń.

  • 3. Data: 2005-10-06 12:18:31
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    Ja ja załatwiałem w rafim KK to chcieli rachunek za tel. stacjonarny, ale w
    końcy zgodzili się na rachunek za gaz.

  • 4. Data: 2005-10-06 15:40:53
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Bzdura Roku napisal dnia 2005-10-06 13:12:

    > Ta rozmowa odbyła się jakieś 2h temu, a ja ciągle się śmieję. :) Ci,
    > którzy pamiętają klimaty z Polski Ludowej pewnie czują tego bluesa. ;)

    A ja nie wiem co w tym śmiesznego. A jeśli zweryfikują numer, który podałeś,
    będziesz musiał przejrzeć jeszcze raz oferty innych banków.

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 5. Data: 2005-10-06 16:18:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 06 Oct 2005 17:40:53 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>
    napisała:

    > A ja nie wiem co w tym śmiesznego. A jeśli zweryfikują numer, który podałeś,
    Poziom ludzi układających procedury w ING.

    iKJ

    GNU is Not Unix

  • 6. Data: 2005-10-06 18:55:30
    Od: nadja <n...@n...pl>

    Bzdura Roku napisał(a):

    > Dzisiaj dzwoni kobieta [...]
    > - Ale jeżeli pan nie poda, to będzie miało negatywny wpływ na wniosek.

    Całkiem inteligentna kobieta. Wie, jak walczyć z bezdusznym systemem
    scoringowym ;-))

  • 7. Data: 2005-10-06 18:55:57
    Od: "clear" <merowing27[wytnijto]@tlen.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>
    napisał w wiadomości news:di34ma$asb$1@pippin.nask.net.pl...
    > Ja ja załatwiałem w rafim KK to chcieli rachunek za tel. stacjonarny, ale
    > końcy zgodzili się na rachunek za gaz.

    Hehe. Zalatwialem Vise Gold w Raiffeisen ze sporym limitem. Tez chcieli
    rachunek za tel. stacjonarny wiec im przynioslem. Tel ten mam wlasciwie
    proforma - i tak sie przeciez dzwoni z komorki wiec rachunek byl na 25 zl
    :))) Niestety to nie wystarczylo, musialem jechac na poczte i zaplacic ten
    rachunek i z potwierdzeniem zaplaty wrocic do banku zeby dostac karte z
    limitem ponad x1000 wiekszym... buahaha

    N.

  • 8. Data: 2005-10-06 19:21:11
    Od: maho <m...@p...net>

    clear wrote:

> [...]
    > rachunek i z potwierdzeniem zaplaty wrocic do banku zeby dostac karte z

    hmm, a nie mogłeś zapłacić rachunku w banku?.

    pozdrav

    maHo

  • 9. Data: 2005-10-06 20:40:11
    Od: "clear" <merowing27[wytnijto]@tlen.pl>

    Użytkownik "maho" <m...@p...net> napisał w wiadomości

    > hmm, a nie mogłeś zapłacić rachunku w banku?.

    nie lubie wyrzucac kasy w bloto i placic za przelew ilestam zl skoro na
    poczcie bylo kilka razy taniej

  • 10. Data: 2005-10-06 20:54:42
    Od: maho <m...@p...net>

    clear wrote:
> [...]
    >
    > zl

    > ten

    > nie lubie wyrzucac kasy w bloto i placic za przelew ilestam zl skoro na

    kilka razy? to ile wynosi prowizja w Raiff?. Z tego co wiem na poczcie
    jest chyba 3.5zł.

    A poza tym, czy to co oszczędziłeś na prowizji nie wydałeś z nawiązką na
    benzynę/bilety?.

    pozdrav

    maHo