  • 1. Data: 2004-07-16 16:35:01
    Temat: IKE - kiedy początek i kto się przymierza
    Od: "Janusz Kesik" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jak na razie słyszałem jedynie że mBank przymierza się do uruchomienia
    Indywidualnych Kont Emerytalnych (razem ze Skarbcem). Kto jeszcze planuje
    uruchomienie tych kont i od kiedy można się spodziewać (realnie) możliwości
    uchronienia swoich ciężko zarobionych pieniędzy od "belkowego" kiedy
    przyjdzie płacić za Nervosol na stare lata? ;)

  • 2. Data: 2004-07-16 16:49:20
    Temat: Re: IKE - kiedy początek i kto się przymierza
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Janusz Kesik wrote:
> [...]
    > (realnie) możliwości uchronienia swoich ciężko zarobionych pieniędzy
    > od "belkowego" kiedy przyjdzie płacić za Nervosol na stare lata? ;)

    zawracanie glowy - tam mozna uchronic chyba tylko 1,5 sredniej krajowej w ciagu
    roku.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-07-16 17:47:53
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > zawracanie glowy - tam mozna uchronic chyba tylko 1,5 sredniej krajowej w ciagu
    > roku.

    myslisz, ze duzo ludzi w Polsce odklada wiecej?

    kursor

  • 4. Data: 2004-07-17 16:58:23
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > zawracanie glowy - tam mozna uchronic chyba tylko 1,5 sredniej krajowej w
    ciagu
    > roku.

    Powiedz to tym, którzy zarabiają mniej niż średnią. Zapewne zdecydowana
    większość nie odkłada ani grosza systematycznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2004-07-18 10:20:55