    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: I stopy w dół.....:(
    Date: Mon, 13 May 2013 13:52:18 +0200

    "TrzyLinie" kmponi$4s3$...@d...me

    > Albo wręcz przeciwnie ;) Nie lepiej się przyłączyć do tej sprawnej
    > maszynki do zarabiania pieniędzy? Nie trzeba osobiście, można przez
    > pośrednika :)

    Są prostsze sposoby odbierania sobie życia. ;)
    Maszynka zarabia pieniądze, ale dla maszynki, nie dla każdego z osobna.
    Kościół bogaci się, ale czy bogaci się pojedynczy ksiądz lub choćby biskup?

    Czy ja bym stawiał opór, gdybym uważał, że Kościół czyni szczęśliwym?

    Kościół niby da zarobić -- ale za cenę zniewolenia zarówno myśli/duszy jak i ciała.

    A co najważniejsze -- komu Kościół da zarobić? Moherowym kobiecinom?
    Masom łażącym ,,demokratycznie'' po ulicach i domagających się DVB-Trwam?
    Ci ludzie dostaną co najwyżej obietnice i nadzieje.

    Nie popełniaj moich błędów -- ucz się na nich i (jeśli mogę Ci radzić
    coś od tak zwanego serca) trzymaj się daleko od wszelkiej maści ,,duchownych''.

    -=-

    Zastanów się chwilę. Bóg stworzył człowieka. W jakim celu wynajmuje innego
    człowieka jako pośrednika? Jest tak głupi, że nie potrafi dogadać się ze
    swoim dziełem? Ty, jako programista nie dogadasz się ze swoim programem?
    Możliwe, ale czy to znaczy, że ktoś będzie w tym lepszy od Ciebie? A może
    Bóg tak jest pochłonięty swoimi sprawami, że wybiera zastępców? Nie -- jest
    przecież wszechmogący i żadna praca Go nie zmęczy. Panuje nad wszystkim
    i ma (po ludzku mówiąc) nieskończenie wielkie moce obliczeniowe. Do czego
    więc są Mu potrzebni kapłani jako pośrednicy?

    Kapłan bluźni swoim życiem -- niejako mówi, że lepiej poprowadzi ludzi
    niż sam Stwórca, zatem kapłan stawia siebie ponad Stwórcą... Ale nie
    dość, że bluźni, to udaje świętoszka -- oficjalnie kapłan (rzymskokatolicki)
    jedynie udziela sakramentów i odprawia msze święte... Rzekomo nie wolno mu
    zajmować się polityką, gospodarką itp. sprawami -- stąd też Rydzyk nie może
    prowadzić swoich biznesów i oficjalnie prowadzi je fundacja LV

    W istocie jednak biskupi dążą do PEŁNI władzy nad światem.

    -=-

    W trosce o moich rodziców Ozorowski zmarnował moje życie.
    Co rodzice z tej troski mają? Matka ma połamany kręgosłup i dyskopatiE.
    Patrzy na zmarnowane życie syna, którego nosiła w ciąży, rodziła, karmiła,
    wychowywała itd...

    Ale kapłani mówią -- uratowaliśmy przynajmniej jego życie wieczne.
    Doczesnego nie udało się...

    Milcząco zaś zauważają -- skoro skurwysyn (czyli ja) nie ożenił się
    z naszą kobietą (której niemal nie znał!) niech zdechnie jak zwierzę!
    Nasza ma być ziemia i wszystko, co jest na niej, a nawet cały kosmos
    musi być nasz i naszych dzieci!

    Moi rodzice dali się nabrać Ozorowskiemu (oczywiście nie z nim bezpośrednio
    rozmawiali -- pośrednikiem był papieski prałat, proboszcz ,,mojej'' parafii,
    Stanisław Rabiczko i źle na tym wyszli. W 2001 roku, gdy wcielili w życie
    plan Rabiczki, zarabiali dziennie 10kpln...

    Żyj uczciwie, nie ciesz się majątkiem łupionym, nie wstępuj na drogę
    grzeszników, żyj dla Boga nie dla biskupów -- jeśli mogę Ci radzić,
    oczywiście. A jeśli nie chcesz mych rad (człowieka doświadczonego.
    który za nabycie tej nauki zapłacił swym życiem) to nie bierz mych
    słów do tak zwanego serca, możesz mnie przy okazji nazwać Trollem
    lub podobnie -- ja nie obrażam się. :) Nie jestem prezydentem RP
    i tak naprawdę nie zależy mi na nikim poza sobą, ale jeśli mam być
    uczciwy, chyba muszę tutaj poradzić i Tobie i każdemu innemu -- nie
    ciesz się tym, co Ci ,,da'' taka maszynka, bo ta maszynka
    prowadzi dusze do piekła.

    Przed laty podobnie powiedziałem swojej matce, ale ta uznała,
    że jestem głupi i poszła drogą, która doprowadziła ją do nędzy
    zarówno materialnej, jak i duchowej/psychicznej. Rabiczko zmarł,
    JPII zmarł, PiS przegrał przedterminowe wybory parlamentarne,
    przegrywał wybory do władz lokalnych, stracił wierchowinę pod
    Smoleńskiem, a maszynka z nieukrywanym już szyderstwem
    porzucił moich rodziców...

    -=-

    IMO Kościół jest najgorszą lokatą z wszystkich możliwych!
    Ponoć nawet szatan nie narzuca swej woli, zatem daje człowiekowi
    szansę na ludzkie zwycięstwo -- Kościół nie szanuje ludzkiej
    (i Bożej) woli, zatem słaby człowiek musi przegrać, choćby był
    mądry. Słabych palono na stosach, wyrzucano na margines życia
    politycznego, wyzywano od złoczyńców... Wojny religijne pochłonęły
    miliony tak zwanych istnień ludzkich i trwały dziesiątki lat...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'