  • Data: 2013-05-14 19:48:23
    Temat: Re: I stopy w dół.....:(
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kmtsfp$aa5$...@s...aioe.org

    > Nie są. Nie znam Kościoła dającego ludziom pieniądze, a banki -- dają.
    > Nie znam banku straszącego piekłem tych, którzy nie zapłacą bankowi za nic.

    A Jan Paweł II tak cwanie zmodyfikował przykazania Kościelne
    (przykazania Boskie zmodyfikowano przed setkami lat) że ten,
    kto nie płaci na Kościół, nie zostanie zbawiony. Wg wielu ów
    Kościół (o którego potrzeby należy dbać wg ostatniego przykazania
    Kościelnego) to ogół wiernych (miliard ludzi) ale wg innych ludzi
    owym Kościołem jest duchowieństwo.

    Nie znam podobnego przykazania bankowego.

    Ponadto z bankami można jednak rozmawiać. Z Kościołem -- nie można.
    Kościół naucza i koniec! Bank jest otwarty na klienta, słucha,
    zazwyczaj uważnie (gdy klient nie chce współpracy, bank reaguje
    modyfikacją swych postaw) skarg i wniosków, zaś Kościół jedynie
    objawia prawdy Boskie -- jakże modyfikowane na przestrzeni nie
    tylko lat, ale i kilometrów. ;) ;i jakże niespójne!!!!]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'