  • Data: 2013-05-11 15:40:24
    Temat: Re: I stopy w dół.....:(
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "miumiu" kmlfn0$h17$...@n...news.atman.pl

    > Poloza na polce. Lepiej na polce niz w banku, ktory zawsze moze upasc. Dla mnie 4%
    (3,2% po podatku) to granica ponizej ktorej
    > wole trzymac forse na polce, tudziez w akwarium z piraniami ;)

    W PRLi wymieniano pieniądze -- ci, którzy obawiali się upadku banku, stracili.

    Pieniądz jest tarczą -- nie jest ważne, gdzie leży. Oby był.
    Bogaty może bredzić, gwałcić, wstawać z nocnego ;) odpoczynku
    po południu -- i biedny będzie mu kadził. Biedny zaś może na
    klęczkach przysięgać, że 2 plus 2 daje 4 a i tak będzie
    wyzywany od Trolli. :)

    Nadto pieniądze przyciągają się jak masy -- ten, kto jest
    zadłużony bezsensownie, powiększa swe zadłużenie, zaś ten,
    kto ma szmal na plusie, powiększa swe zasoby bez względu
    na wysokość stóp i całych nóg. ;)

    -=-

    Ci, którzy martwią się niskimi stopami -- mają sporo szmalu.
    Gdyby nie mieli -- nie martwiliby się.

    I zapewniam Was, drogie siostry, że lepiej mieć dużo i niskie
    stopy, niż odwrotnie - mało (debety) i wysokie stopy. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'