  • 1. Data: 2009-09-16 07:35:19
    Temat: Hop hop zlotko i srebro-luby
    Od: fatso <f...@n...com>

    Au $1018 tr oz gdy te slowa pisze.
    Ag- $ 17.3

    Oba wykresy robia wlasnie "kobre"

    Co sie dzieje?

    Mowi sie, ze Goldman Sachs i JP Morgan zajely potezne krotkie pozycje
    w ub.tygodniu- kontrakty opiewaly na kolosalne ilosci zlota.
    Jak wiadomo, cena wahnela sie w dol ale nie spadla znaczaco.
    Czyli gdy oni sprzedawali(zapewne na zlecenie bankow centralnych) to ktos
    rownolegle, tez po furiacku- kupowal. No i w piatek nadchodzi Triple
    Witching Hour-
    czas rozliczen Zbrodni i czas Kary. Oj, bedzie sie dzialo.

    Ja mysle ze dzisiaj panowie Goldman i Sachs napredce skupuja spowrotem
    gdzie sie da
    swoje shorts. Nie wiadomo czy zdaza, wszak Mandaryn chinski moze im w
    tym przeszkodzic.
    Jesli Goldek z Saksem dadza dupy i zejda ze sceny do rynsztoka to nasz
    nowozeniec Kaziu
    Marcinkiewicz pewnie tez cienko zapiszczy i wroci robic za belfra w
    Pomrocznej. Jego laska moze
    zostac w Londynie i czyscic u mnie sreberka.

    fatso

  • 2. Data: 2009-09-16 14:37:14
    Temat: Re: Hop hop zlotko i srebro-luby
    Od: fatso <f...@n...com>

    Goraczka zlota zalewa ludziom oczy- ale co wy tam, w tej Pomrocznej
    widzicie?
    Wlasnie w ten dzien natchniony, gdy zloto wybija sie w gore nareszcie,
    polnocno-irlandzka kompania Galantas Gold oglosila udane wyniki swoich
    poszukiwan.
    Akcje juz 130% wyzej i ja sam zdolalem sie zalapac po 6.9p i 6.8 pena,
    na przeszlo 100 tys sztuk
    akcji notowanych na LSE jako GAL

    Starzy wyjadacze mowia: zloto najtaniej jest kupic gdy ono jest jeszcze
    w ziemi.
    Ale ja nie zamierzam czekac na jego wydobycie. Po poludniu wejda
    kanadyjczycy- oni sa znani
    z agresywnego podejscia do prospektow gorniczych. Sprzedam pewnie po 30
    p, za kilka dni,.

    fatso

  • 3. Data: 2009-09-16 18:34:25
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 16 Wrz, 09:35, fatso <f...@n...com> wrote:
> [...]
    > Pomrocznej. Jego laska moze
    > zostac w Londynie i czyscic u mnie sreberka.

    7 sztab w Polsce

    każda waży 1000 g

    próba 999,9

    jedna będzie moja

  • 4. Data: 2009-09-16 18:46:40
    Od: fatso <f...@n...com>

    fatso wrote:
> [...]
    > kanadyjczycy- oni sa znani
    > z agresywnego podejscia do prospektow gorniczych. Sprzedam pewnie po

    Jak w ruskiej tesknej piosence: jeszczcio raz no i mnogo raza jeszcio
    raz(ale juz szmalu na wiece szalenstwa nie mam)
    Dokupilem po 6.5p i mam teraz rowne 110K GAL, jakies pol promilla calej
    kopalni zlota! Oni sa tzw cash positive,
    produkuja ok 1 tys uncji zlota miesiecznie ale glowna ich rola to
    exploracja. Dzis wieczorem kazdy Polak moze ich
    obserwowac w Toronto, ot tam:
    http://minesite.advfn.com/shareprice.php?symbol=TX^G
    AL
    <http://minesite.advfn.com/shareprice.php?symbol=TX%
    5EGAL>
    Jak na razie i tam ida jak burza do przodu.

    Czy ja jestem Ksiaze czy Zebrak? Najblizswze kilka dni to pokaze.

    fatso

  • 5. Data: 2009-09-16 19:15:34
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message

> [...]
    5EGAL>
    > Jak na razie i tam ida jak burza do przodu.
    >
    > Czy ja jestem Ksiaze czy Zebrak? Najblizswze kilka dni to pokaze.

    widze ze sporo bedzie chcialo sprzedac po 10,5 pena.... o ile tam dojdzie.
    http://uk.finance.yahoo.com/echarts?s=GAL.L#chart30:
    symbol=gal.l;range=my;indicator=volume;charttype=lin
    e;crosshair=cross;ohlcvalues=0;logscale=off;source=u
    ndefined

    george

    P.S trzymam kciuki, za 50% od 30K pln mozna kupic pare twardych sreberek co
    moze sie okazac (wedle ostatnich newsow) calkiem niezlym interesem.
    Mandaryni nieopatrznie puszczaja srebrne kawalki na youtube.
    http://www.youtube.com/watch?v=PqFpl31UwPI&feature=p
    layer_embedded

  • 6. Data: 2009-09-16 20:15:37
    Od: fatso <f...@n...com>

    george wrote:
> [...]
    > moze sie okazac (wedle ostatnich newsow) calkiem niezlym interesem.
    > Mandaryni nieopatrznie puszczaja srebrne kawalki na youtube.

    Dziekuje, w Toronto w tej chwili biega 1 akcja GAL po 11 c kanadyjskich
    a dzisiejszy max byl 13.
    Podalem link by krajowcy mogli obserwowac cene- a nawet sobie kupic
    przez swojego brokera.
    Polska jest juz dzis takim krajem ze to wielu moze zrobic. Tutaj jest
    okazja potrojenia kapitalu.
    Ci co tam byli od 3 penow angielskich, beda miec tzw five-bagger,
    pomnoza szmal pieciokrotnie.
    Jutro wielki review wszystkich kopalni gorniczych zlota. Jesli GAL
    dostanie dobra opinie to skikamy
    w gore rowniez.

    fatso

  • 7. Data: 2009-09-16 20:18:13
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
    > Czy ja jestem Ksiaze czy Zebrak? Najblizswze kilka dni to pokaze.

    Raczej kawal(eczek) chuja jestes ale za zabawe, której dostarczasz zycze Ci
    1000% a bez Kozery nawet 10 000% zysku :)

    --
    marfi

  • 8. Data: 2009-09-16 20:20:47
    Od: fatso <f...@n...com>

    fatso wrote:
    symbol=gal.l;range=my;indicator=volume;charttype=lin
    e;crosshair=cross;ohlcvalues=0;logscale=off;source=u
    ndefined

    ja widze ten wykres jako klasyczny Pennant(flag formation).
    ma kij i powiewa na wietrze a ruchy flagi to wypadkowa slabych rak co
    wychodza z akcji i mocnych, co wchodza w nie.
    Mysle, ze jutro amplituda falowania sie bedzie zaciesniac a w piatek
    wyskoczy w gore nastepny maszt dla nowej flagi.

    fatso

  • 9. Data: 2009-09-16 20:22:16
    Od: fatso <f...@n...com>

    marfi wrote:
    > Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
    >>
    > Raczej kawal(eczek) chuja jestes ale za zabawe, której dostarczasz
    > zycze Ci 1000% a bez Kozery nawet 10 000% zysku :)

    uczciwa, stara dobra polska zyczliwosc przez ciebie przemawia.
    Nie omieszkam powiadomic gdy dobrze zarobie aby miec ta satysfakcje ,ze
    ciebie ze zlosci szlag trafi.

    fatso

  • 10. Data: 2009-09-16 20:52:56
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > uczciwa, stara dobra polska zyczliwosc przez ciebie przemawia.
    > Nie omieszkam powiadomic gdy dobrze zarobie aby miec ta satysfakcje ,ze
    > ciebie ze zlosci szlag trafi.

    ... ja z zyczliwoscia a Ty mnie we mnie radosnie poniedzialkowym chlebem?

    --
    marfi