  • 1. Data: 2012-01-25 09:06:29
    Temat: Historyczne dane FW20
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Witam
    Szukam danych wszystkich serii FW20 z ostatnich powiedzmy 5 lat, czyli
    ~40 serii. Chodzi mi o dane dzienne: data, open i close, ewentualnie H i
    L. W pliku/ plikach z których łatwo to zaimportuję do excela, np *.txt
    Dane które znajduję w sieci to jeden dzień = jeden plik, czyli z pięciu
    lat bym miał ponad tysiąc plików. Mi zależy na danych jedna seria =
    jeden plik, albo jeden rok = jeden plik lub czymś w ten deseń.

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2012-01-25 09:29:11
    Temat: Re: Historyczne dane FW20
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > miał ponad tysiąc plików. Mi zależy na danych jedna seria = jeden plik,
    > albo jeden rok = jeden plik lub czymś w ten deseń.

    <http://bossa.pl/index.jsp?layout=mstock&page=1&news
    _cat_id=875&dirpath=/pub/intraday/mstock/fut/>

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2012-01-25 09:58:35
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-01-25 10:29, Endriu pisze:

    > <http://bossa.pl/index.jsp?layout=mstock&page=1&news
    _cat_id=875&dirpath=/pub/intraday/mstock/fut/>

    dzięki, ale to są dane intraday a nie dzienne

    Zyga

  • 4. Data: 2012-01-25 10:04:53
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > dzięki, ale to są dane intraday a nie dzienne

    Przekonwertuj sobie Amibrokerem na daily.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2012-01-25 10:38:12
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    http://bossa.pl/pub/metastock/mstock/mstall.zip

    --
    marfi

  • 6. Data: 2012-01-25 11:04:03
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-01-25 11:38, marfi pisze:
    > Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > http://bossa.pl/pub/metastock/mstock/mstall.zip

    dzięki, ale tu są tylko 4 serie.

    Zyga

  • 7. Data: 2012-01-25 11:04:45
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-01-25 11:04, Endriu pisze:

    > Przekonwertuj sobie Amibrokerem na daily.

    obecnie nawet nie mam Amibrokera.

  • 8. Data: 2012-01-25 11:08:06
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > dzięki, ale tu są tylko 4 serie.

    A FW20.mst ?

    --
    marfi

  • 9. Data: 2012-01-25 11:43:24
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-01-25 12:08, marfi pisze:
    > Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A FW20.mst ?

    W tym pliku jest FW20 (czyli syntetyczny papier FW20), a ja potrzebuję
    serie. Każdego dnia mamy notowania czterech serii.

    Zyga

  • 10. Data: 2012-01-25 13:23:34
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > W tym pliku jest FW20 (czyli syntetyczny papier FW20), a ja potrzebuję
    > serie. Każdego dnia mamy notowania czterech serii.
    >
    > Zyga

    Poszukaj może na http://stooq.com/ i tam znajdz "bazy danych" moze cos
    znajdziesz