  • 1. Data: 2004-08-21 19:17:26
    Temat: Historia rachunku - Inteligo
    Od: "Gall Anonim" <k...@f...polbox.pl>

    Witam serdecznie
    Nurtuje mnie jedno kwestia :)
    Zamównienie historii rachunku - listownie - 5,99 za "kazda operacje"
    I powiem szczerze nie za bardzo rozumiem jak to interpretować.
    Czy ta oplata jest stala, niezależna od dlugości tej historii?
    Tzn. czy historia powiedzmy za okres 4 miesięcy kosztuje tyle samo
    co historia za 1 miesiąc, tzn 5.99?

    Pozdrawiam
    Gall Anonim

  • 2. Data: 2004-08-21 20:08:06
    Temat: Re: Historia rachunku - Inteligo
    Od: "Łukasz Walicki" <l...@n...pl>

    > Tzn. czy historia powiedzmy za okres 4 miesięcy kosztuje tyle samo
    > co historia za 1 miesiąc, tzn 5.99?

    TAK

    ŁW

  • 3. Data: 2004-08-21 20:21:49
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Łukasz Walicki <l...@n...pl> napisał(a):

    Pozwolę sobie zapytać tutaj, bo mój post rozrósł się już niesamowicie i
    chyba nikt nie odpowie, a Wy macie konto Inteligo, więc pewnie będziecie
    wiedzieć. Czy nadal w bankomatach PKO BP nie jest możliwe sprawdzewnie salda
    rachunku Inteligo?

    --
    chairon

  • 4. Data: 2004-08-21 20:24:49
    Od: "Gall Anonim" <k...@f...polbox.pl>

    > TAK

    Czyli, za 5.99 moge zamowic historie rachunku z calego
    roku........hmmmmm
    Jeśli wykonalem powiedzmy 1000 operacji na rachunku i zamawiam
    historie
    to powinienem spodziewac sie jakiejs paczki ;)
    Przecież to będzie jakieś 50 stron, tak +/-

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-08-21 20:36:09
    Od: "Gall Anonim" <k...@f...polbox.pl>

> [...]
    będziecie
    > wiedzieć. Czy nadal w bankomatach PKO BP nie jest możliwe

    Nie, nie mozna. Tylko w Euronetach.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-08-22 00:40:02
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Gall Anonim <k...@f...polbox.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:cg8b4l$3pu$...@a...news.tpi.pl...

    > Jeśli wykonalem powiedzmy 1000 operacji na rachunku i zamawiam
    > historie
    > to powinienem spodziewac sie jakiejs paczki ;)
    > Przecież to będzie jakieś 50 stron, tak +/-

    Za 5,99! To się może opłacać. Należy poprzelewać troszkę mięszy rachunkami,
    a potem paczkę sprzedać w skupie makulatury i zarobić grube pieniądze!!!