  • 1. Data: 2003-07-02 06:11:40
    Temat: Hipoteczny w Multibanku?
    Od: "Lesio5" <I...@v...prI>

    Expander sugeruje mi wziecie kredytu hipotecznego w Multibanku. Czy ktos ma
    moze jakies uwagi 'przeciw'? Zwlaszcza stopa oprocentowania zalezna od
    widzimisie zarzadu mnie niepokoi...

    Bede wdzieczny za wypowiedzi.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    ...jesteś dzieckiem Usenetu, masz prawo być tutaj...

  • 2. Data: 2003-07-02 11:50:49
    Temat: Re: Hipoteczny w Multibanku?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Lesio5 wrote:
    > Expander sugeruje mi wziecie kredytu hipotecznego w Multibanku. Czy
    > ktos ma moze jakies uwagi 'przeciw'? Zwlaszcza stopa oprocentowania
    > zalezna od widzimisie zarzadu mnie niepokoi...

    Expanderowi to nie wierz tak do konca - bo moga proponowac ten
    produkt, gdzie maja wieksza marze.
    Sam przyjrzyj sie ofercie innych bankow (sprawdz na przyklad PKO BP,
    KB, BPHPBK i zobacz jak tam bedzie)

  • 3. Data: 2003-07-02 11:53:05
    Od: " lorenzo" <g...@N...gazeta.pl>

    Lesio5 <I...@v...prI> napisał(a):

> [...]
    > ....jesteś dzieckiem Usenetu, masz prawo być tutaj...
    > W stosownym regulaminie mają zapis, że stopa nie może być większa niż
    stawka bazowa + ileś punktów %. Ja się u nich lewaruję i jestem b. zadowolony
    lorenzo

  • 4. Data: 2003-07-02 13:30:09
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@v...prI> napisał w wiadomości
    > Expander sugeruje mi wziecie kredytu hipotecznego w Multibanku. Czy ktos
    ma
    > moze jakies uwagi 'przeciw'? Zwlaszcza stopa oprocentowania zalezna od
    > widzimisie zarzadu mnie niepokoi...
    Wlasnie dlatego zrezygnowalem z ich kredytu.

  • 5. Data: 2003-07-02 17:54:55
    Od: "Lesio5" <I...@v...prI>

    napisał w wiadomości news:bdugoj$bss$1@news.onet.pl...

    > Expanderowi to nie wierz tak do konca - bo moga proponowac ten
    > produkt, gdzie maja wieksza marze.

    Owszem. Ale raty przy CHF sa najmniejsze i mozna bezkarnie splacac wczesnie
    i szybciej.

  • 6. Data: 2003-07-02 19:59:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Owszem. Ale raty przy CHF sa najmniejsze i mozna bezkarnie splacac
    wczesnie
    > i szybciej.

    Dla kazdego cos dobrego. Jesli oferty innych bankow w twoim przypadku
    sa gorsze - nie ma sie co zastanawiac!