  • 1. Data: 2012-08-13 10:26:44
    Temat: Happy Hours - były dzisiaj??
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Witam
    Przegapiłem dzisiaj godziny HH między 9-10,
    I nie wiem, czy były już w tym tygodniu, czy czekać dalej??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2012-08-13 11:29:45
    Temat: Re: Happy Hours - były dzisiaj??
    Od: " " <a...@g...pl>

    lolekanabolek <l...@g...com> napisał(a):

    > Witam
    > Przegapiłem dzisiaj godziny HH między 9-10,
    > I nie wiem, czy były już w tym tygodniu, czy czekać dalej??

    Główna strona, po lewej na dole: "Happy Hours są ogłaszane raz w tygodniu w
    godzinach 9-10". Niżej: "Ostatnia promocja miała miejsce 6 sierpnia w
    godzinach... " A więc nie dziś.

  • 3. Data: 2012-08-13 11:40:30
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-08-13 11:29, a...@g...pl pisze:

    > Główna strona, po lewej na dole: "Happy Hours są ogłaszane raz w tygodniu w
    > godzinach 9-10". Niżej: "Ostatnia promocja miała miejsce 6 sierpnia w
    > godzinach... " A więc nie dziś.

    dzięki, nie zauważyłem tej informacji, bo szybko wszedłem na główną
    stronę HH

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2012-08-16 09:06:56
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu poniedziałek, 13 sierpnia 2012 10:26:44 UTC+2 użytkownik lolekanabolek
    napisał:
    > Witam
    >
    > Przegapiłem dzisiaj godziny HH między 9-10,
    >
    > I nie wiem, czy były już w tym tygodniu, czy czekać dalej??

    Happy Hours są dzisiaj od 12 do 15 -
    http://www.bankmillennium.pl/pl/bankowosc-elektronic
    zna/happy-hours/

  • 5. Data: 2012-08-16 21:14:09
    Od: gral <n...@e...pl>

    eisenberg napisał(a):

    > Happy Hours są dzisiaj od 12 do 15 -
    http://www.bankmillennium.pl/pl/bankowosc-elektronic
    zna/happy-hours/

    ale to ściema, że info jest od 9 do 10... cały czas do 15 wisiało info
    na głównej :)
    skorzystałem i coraz bardziej lubię Mille.

    PG

  • 6. Data: 2012-08-16 21:19:23
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 16 sierpnia 2012 21:14:09 UTC+2 użytkownik gral napisał:
    > ale to �ciema, �e info jest od 9 do 10... ca�y czas do 15 wisia�o info
    >
    > na g��wnej :)
    >
    > skorzysta�em i coraz bardziej lubi� Mille.

    Ja też - zaczęli mi naliczać opłaty za konto osobiste poczynając od kwietnia <lol>.
    Zakładałem internetowe, a to osobiste to pozostałość sprzed iluś tam lat. Podobno nie
    dało się usunąć z systemu <lol>