eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHakerzy zaatakowali mobilne aplikacje największych polskich banków › Re: Hakerzy zaatakowali mobilne aplikacje największych polskich banków
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Hakerzy zaatakowali mobilne aplikacje największych polskich banków
    Date: Mon, 11 Dec 2017 23:51:49 +0100

    > Albo mieć dwa telefony. Na jednym apkę, a na drugim SMS-y odbierać.

    Komu by sie chciało nosić ze sobą 2 telefony :-(
    Dla mnie za ciężkie.

    > Zbliżeniowy spokojnie można ogarnąć technicznym zabezpieczeniem portfela.

    Nie bardzo rozumiem.
    Zadzwonilam do Banku, powiedziano mi, że zablokują, ale żebym wykonała
    jedna czy dwie operacje w bankomacie I mam spokój. Wolę wklepać pin.
    Jedna babka jak przyłożyła telefon do czytnika to jej pobrało ze 2 razy.
    Pewnie za długo przytrzymywała.

    --
    animka