  • Data: 2009-02-18 21:24:01
    Temat: Re: Gwiazdowski cd...
    Od: "Anatol" <c...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:gnhpn8$vr5$1@news.interia.pl...

    > A mnie się wydaje że jak Euro poleci na mordę to "kontrachent z Niemiec
    > czy Włoch" jednak doceni rozliczenie w 10 walutach....

    No dobra. Spróbuj zrobić taką transakcję w sklepie czy hurtowni w kraju czy
    zagranica (po drodze trzeba czetso zapłacic za paliwo , bilety lotnicze,
    hotele itp), a następnie zapłać z tego podatki i pensje pracownikom. Część
    walut i metali bedziesz musiał poza tym targać ze sobą bo banki moga nie
    obsługiwać takich kont.

    Anatol