  • Data: 2004-12-05 21:12:56
    Temat: Re: Gotówka jak z bankomatu - nowa usluga bankow
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > iiii tam, z takimi obwarowaniami - tylko karta tego banku, tylko w
    > terminalu
    > tego banku... niech sie wypchaja. To jakis koliber nie jaskolka...;-)

    Ograniczenia są, ale jak widać teza że usługa w Polsce jest niedostępna jest
    nieprawdziwa. Ponadto od czegoś trzeba zacząć - nie od razu zbudowano
    przysłowiowy Rzym. Kiedyś było w Polsce wogóle tylko kilka POS-ów.
    Jak usłyszałem o tej usłudze to zacząłem baczniej przyglądać się kto
    obsługuje karty w sklepacg i dość często widzę Cardpoint (zwłaszcza w
    centrach handlowych).