  • 1. Data: 2011-12-06 09:02:31
    Temat: Getinonline - nie zwraca lokaty
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Witam
    Mam mały problem z getinonline. Sytuacja wygląda tak:
    lokata została założona na mama, przelew natomiast zasilający lokaty
    poszedł z eurobanku, gdzie właścicielem jest tata,
    no i tu zaczynają się schody, eurobank oczywiście odbił wracające lokaty
    z getinonline w dn. 29 listopada.
    Szybki telefon do getinonline w dn. 30 listopada, wyjaśnienie sytuacji i
    podanie nowego rachunku do przelewu. Konsultant potwierdza, że środki
    wróciły i zapewnia, że najpóźniej 2 grudnia (piątek) będą na koncie.
    Niestety, wczoraj minął poniedziałek (5 grudnia) i kasy nadal nie ma.
    2 grudnia (piątek) kolejny telefon na ichniejszą party-line.
    Pani ma sprawdzić co się dzieje z przelewem i oddzwonić - zapomniała chyba.
    5 grudnia (poniedziałek) - pierwszy telefon - też obiecanki cacanki, że
    sprawdzą i oddzwonią - znowu chyba zapomnieli
    - drugi telefon - konsultant obiecuje sprawdzić co i jak, po 10 min
    oddzwania i twierdzi, że kasa wyszła dopiero w poniedziałek, nie wie co
    prawda, o której godzinie,
    Musiała wyjść chyba dość późno bo nie załapała się na III sesję elixiru
    w dn 5 grudnia.
    Dzisiaj jest 6 grudzień, jak myślicie jest szansa, że pojawi się
    pierwszą sesją elixiru czy też znowu mi jakąś bajkę puszczą na party
    online??

    Przerabiał już ktoś może podobny problem z getinonline??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2011-12-06 09:09:14
    Temat: Re: Getinonline - nie zwraca lokaty
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-12-06 10:02, lolekanabolek pisze:

    > Przerabiał już ktoś może podobny problem z getinonline??

    Przerabiał podobny ale nie z getinem.
    Skończyła mi się lokata w neo i miała wrócić na millenium
    oszczędnościowe; niestety na oszczędnościowe nie można lać z zewnątrz
    tylko z wewnątrz. Kasa wróciła do neo i przez tydzień nie mogli jej
    znaleźć. Problem rozwiązał się błyskawicznie gdy uprzedziłem
    konsultanta, że nagrywam rozmowę na wszelki wypadek...

    --
    radar

  • 3. Data: 2011-12-06 09:14:04
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-12-06 10:09, radar pisze:
    > W dniu 2011-12-06 10:02, lolekanabolek pisze:

    Kasa wróciła do neo i przez tydzień nie mogli jej
    > znaleźć.

    tutaj ją znaleźli na drugi dzień, no ale jak widać o niczym to nie świadczy

    Problem rozwiązał się błyskawicznie gdy uprzedziłem
    > konsultanta, że nagrywam rozmowę na wszelki wypadek...

    matula to już chce osobiście do nich pojechać, pytała się nawet o adres,
    chyba poskutkowało, bo drugi konsultant wczoraj szybko się uwinął i po
    paru minutach oddzwonił

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2011-12-06 09:45:37
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

> [...]

    > Dzisiaj jest 6 grudzień, jak myślicie jest szansa, że pojawi się
    > pierwszą sesją elixiru czy też znowu mi jakąś bajkę puszczą na party

    chyba jednak konsultant rozminął się trochę z prawdą, bo już po I sesji
    przychodzącej w PKOBP a kasy nadal nie ma,
    gdyby mówił, że zrobili przelew w poniedziałek, to powinna najpóźniej
    dzisiaj pierwszym elixirem przyjść

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2011-12-06 10:06:59
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jbko7o$26$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    > przychodzącej w PKOBP a kasy nadal nie ma,
    > gdyby mówił, że zrobili przelew w poniedziałek, to powinna najpóźniej

    Ja tylko chciałem tak na marginesie zwrócić uwagę, że zasadniczo winnym tej
    sytuacji jest Eurobank, ze swoimi idiotycznymi zasadami odrzucania przelewów
    przychodzących, która to zresztą cecha właśnie zdyskwalifikowała u mnie ten
    bank.

  • 6. Data: 2011-12-06 10:24:43
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-12-06 11:06, MarekZ pisze:

> [...]
    > tej sytuacji jest Eurobank, ze swoimi idiotycznymi zasadami odrzucania
    > przelewów przychodzących, która to zresztą cecha właśnie

    bez bicia się przyznaje, że trochę mojej winy też jest, bo wiedziałem,
    że eurobank stosuje te swoje idiotyczne zasady, ale po prostu tak jakoś
    mi to wyleciało z głowy ;-((

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2011-12-06 18:45:25
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-12-06 10:45, lolekanabolek pisze:
> [...]

    > przychodzącej w PKOBP a kasy nadal nie ma,
    > gdyby mówił, że zrobili przelew w poniedziałek, to powinna najpóźniej

    kasa w końcu wróciła, drugą sesją dzisiaj ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2011-12-06 19:19:27
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam,

    > bez bicia się przyznaje, że trochę mojej winy też jest, bo wiedziałem, że
    > eurobank stosuje te swoje idiotyczne zasady, ale po prostu tak jakoś mi to
    > wyleciało z głowy ;-((

    W sumie nie używam tego banku leży sobie prawie odłogiem i też raz odrzucili
    mi przelew ale się nad tym za bardzo nie zastanawiam.
    Najdziwniejsze ze wcześniej z tego samego rachunku przyjmowali bez problemu.

    Możecie przy okazji napisać co za dziwne zasady ma eurobank żebym na
    przyszłość wiedział.

    Pozdrawiam
    Damian