eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle) › Re: Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)
  • Data: 2014-03-06 13:20:10
    Temat: Re: Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)
    Od: Krzysiek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 5 marca 2014 14:42:40 UTC+1 użytkownik Glaukon napisał:

    > Przy poprzedniej reklamacji było tak samo, to ich standardowa procedura. Co mogę
    teraz zrobić? Poprzednim razem jakoś ich pogoniłem i reklamację uznali, tylko nie
    pamiętam, na co się trzeba powołać albo co zrobić.

    ja troche OT, ale zlozylem kolejna reklamacje w Polbanku, na transakcje karta
    (obciazylo karte dwa razy) po kilku dniach dostalem sms ze reklamacja zostala uznana.
    Poprzednio reklamowalem fraudy, na wieksza kwote i trwalo to duzo dluzej (prawie 3
    miesiace chyba), ale tez sprawe zalatwiono pozytywnie,

    jeszcze wczesniej reklamacja nieudanej transakcji w automacie biletowym we Wloszech
    (pobralo kase choc biletu nie wydal tylko sie zawiesil) tez zostala rozpatrzona
    pozytywnie. Tak wiec pod wzgledem reklamacyjnym jestem z Polbanku zadowolony.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1