  • 1. Data: 2011-01-19 16:02:55
    Temat: [Getin] konto skarbonkowe
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Hej,

    Poratujcie i pomóżcie, bo nie od końca ogarniam.

    Chciałbym mieć końto skrabonkowe, żeby kosić złotówki za zakładanie lokat.
    Ale nie bardzo wiem jak to dokładnie działa:

    (1) czy w momencie składanie wniosku o lokatę muszę mieć środki na
    skarbonkowym?

    (2) czy lokata zakładana ze skarbonkowego otwierana jest natychmiast?

    i pytanie dodatkowe:

    (3) jak wygląda zakładanie skabonkowego w praktyce? ile czasu trwa wysłanie
    kuriera? czy kurier przyjeżdza raz? czy można się z nim jakoś umówić na
    później?

    W.

  • 2. Data: 2011-01-19 16:47:17
    Temat: Re: [Getin] konto skarbonkowe
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 17:02:55 +0100, Wielebny napisał(a):

    > (1) czy w momencie składanie wniosku o lokatę muszę mieć środki na
    > skarbonkowym?

    Tak

    > (2) czy lokata zakładana ze skarbonkowego otwierana jest natychmiast?

    Tak, z dokładnością do fochów systemu GO

    > (3) jak wygląda zakładanie skabonkowego w praktyce? ile czasu trwa wysłanie
    > kuriera? czy kurier przyjeżdza raz? czy można się z nim jakoś umówić na
    > później?

    ~Tydzień aż wyślą papiery, kuriera widzisz raz (zadzwoni), dostajesz
    teczkę w której w ramach "go green" wsadzili płytkę CD nagraną w kilku
    procentach i bezużyteczną smycz ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-01-19 16:51:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message

> [...]
    >
    > ~Tydzień aż wyślą papiery, kuriera widzisz raz (zadzwoni), dostajesz
    > teczkę w której w ramach "go green" wsadzili płytkę CD nagraną w kilku

    oraz dlugopis z makulatury.

  • 4. Data: 2011-01-19 17:21:26
    Od: cyfra dwa <"luq(cyfra dwa)"@op.nospam.pl>

    > oraz dlugopis z makulatury.

    zapomnieliście napisać o "wypasionym" ołówku :)

  • 5. Data: 2011-01-19 17:45:31
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Wielebny" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ale nie bardzo wiem jak to dokładnie działa:
    >
    > (1) czy w momencie składanie wniosku o lokatę muszę mieć środki na

    nie musisz
    możesz zrobić przelew z innego banku

  • 6. Data: 2011-01-19 17:46:26
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > ~Tydzień aż wyślą papiery, kuriera widzisz raz (zadzwoni), dostajesz
    > teczkę w której w ramach "go green" wsadzili płytkę CD nagraną w kilku
    > procentach i bezużyteczną smycz ;)

    co było na płytce? bo odrazu śmieci wywalałem

  • 7. Data: 2011-01-19 17:50:09
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 18:46:26 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > co było na płytce? bo odrazu śmieci wywalałem

    Podobno regulamin. Nie wiem, nie skorzystałem, mam internet :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2011-01-19 19:13:45
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Wielebny" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie musisz
    > możesz zrobić przelew z innego banku

    Ale w regulaminie 'stoi', ze lokaty musza byc zakladane ze skarbonkowego,
    zeby dostac 1zl.

  • 9. Data: 2011-01-19 19:16:44
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

    > Ale w regulaminie 'stoi', ze lokaty musza byc zakladane ze skarbonkowego,
    > zeby dostac 1zl.
    zakladalem wszystkie z zewnętrznego banku
    i normalnie dostałem

  • 10. Data: 2011-01-19 19:44:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zakladalem wszystkie z zewnętrznego banku
    > i normalnie dostałem

    http://getinonline.pl/Konto_skarbonkowe
    Korzystasz i zarabiasz:
    * 1 zł za transakcję kartą płatniczą powyżej 100 zł
    * 1 zł za transakcję kartą kredytową powyżej 100 zł
    * 1 zł za lokatę założoną i opłaconą z konta "Skarbonkowego"
    * 1 zł za wpłynięcie pensji
    * 1 zł za spłatę karty kredytowe

    Nie twierdze, ze nie dostales 1zl za lokate, ale jak w przyszlosci, ktos
    nie dostanie, to nie ma podstaw tego reklamowac.