  • 1. Data: 2009-08-10 17:27:37
    Temat: Getin, brak jednodniowej
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Chyba cos jest na rzeczy z tą zmianą oprocentowania lokaty jednodniowej.
    Zniknęła ze strony z oprocentowaniem lokat. NIE MA TAKIEJ LOKATY!
    http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

    wiatrak

  • 2. Data: 2009-08-10 17:31:25
    Temat: Re: Getin, brak jednodniowej
    Od: Raff <r...@g...com>

    On 10 Sie, 19:27, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    > Chyba cos jest na rzeczy z tą zmianą oprocentowania lokaty jednodniowej.
    > Zniknęła ze strony z oprocentowaniem lokat. NIE MA TAKIEJ
> [...]

    A tu jest:
    http://www.depozyty.getinbank.pl/jednodniowa7i4.html

  • 3. Data: 2009-08-10 17:39:03
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Raff" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]
    > Chyba cos jest na rzeczy z tą zmianą oprocentowania lokaty jednodniowej.
    > Zniknęła ze strony z oprocentowaniem lokat. NIE MA TAKIEJ

    Tylko , że tam też była. I nie ma. Na stronie, którą podałeś jest tylko opis
    lokaty i symulacja "przy założeniu oprocentowania 6% w skali roku" . To nie
    jest tabela oprocentowania.

    wiatrak

  • 4. Data: 2009-08-10 17:44:15
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2009-08-10 17:51:36
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ojoj jak mnie coś "łamie w kościach" ;-) to chyba już koniec tych lokat
    > ;-)

    Dziś byłem w oddziale i coś rozmawiali o tej lokacie, że od jutra jakieś
    zmiany, ale nie wiem czy kompletna likwidacja.

  • 6. Data: 2009-08-10 17:57:45
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    MarekZ wrote:

    > Dziś byłem w oddziale i coś rozmawiali o tej lokacie, że od jutra jakieś
    > zmiany, ale nie wiem czy kompletna likwidacja.

    Nawet,gdyby lokata w ofercie była dalej utrzymana,ale przypuszczalnie
    obniżą %,może nawet znacznie,czy będzie to jeszcze atrakcyjny produkt dla
    klientów w porównaniu z tym co daje np.EB?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-08-10 18:21:19
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Nawet,gdyby lokata w ofercie była dalej utrzymana,ale przypuszczalnie
    > obniżą %,może nawet znacznie,czy będzie to jeszcze atrakcyjny produkt dla
    > klientów w porównaniu z tym co daje np.EB?

    ciekawe czy eurobank będzie im chciał dorównać

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 8. Data: 2009-08-10 19:12:41
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "MarekZ" <b...@a...pl> wrote in message
    > Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dziś byłem w oddziale i coś rozmawiali o tej lokacie, że od jutra jakieś
    > zmiany, ale nie wiem czy kompletna likwidacja.
    A co z lokatami 1-dniowymi istniejacymi w GB24? Mam kilka takich, to sie
    jutro wyjasni, czy zerwa je sami czy pozostana dalej w systemie.
    Od jutra chyba w Meritum lokata na 6-mies z oproc 6.4% z dzienna
    kapitalizacja. Powoli chyba wszyscy beda przechodzic na takie twory, takze
    Getin chyba sobie sam strzela samoboja.

  • 9. Data: 2009-08-10 19:17:53
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A co z lokatami 1-dniowymi istniejacymi w GB24? Mam kilka takich, to sie
    > jutro wyjasni, czy zerwa je sami czy pozostana dalej w systemie.

    A po co mają zrywać? Mowa jest o zmianie oprocentowania. Przecież ona ma
    oprocentowanie zmienne.

    wiatrak

  • 10. Data: 2009-08-10 19:24:40
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "namikk" news:h5pms8$j8a$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > ojoj jak mnie co "łamie w kościach" ;-) to chyba już koniec tych lokat
    ;-)

    Nawet na forum mBanku coś o tym pisali... ehh szkoda.
    I teraz powstaje pytanie - czy się nachapali tak kasą, że mają już dość czy
    przyczyna "uwalenia" ciekawych ofert depozytowych ma jakiś inny powód.

    PS.
    OT - ciekawe kiedy "skapituluje" eurobank...?