  • 1. Data: 2011-02-03 16:54:51
    Temat: Getin Open Lokaty
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Coś ostatnio mocno reklamują te ich lokaty. Dzisiaj znowu
    przyszedł ich spam. "Lokata 6,02% już tylko 4 dni! Sprawdź!"

    Gdyby mieli zamiar obniżyć % to tak by ich raczej nie reklamowali
    może maja zamiar podnieść i jeszcze nałapać klientów na te niższe
    % Jak myślicie o co chodzi.

    Damian

  • 2. Data: 2011-02-03 16:56:59
    Temat: Re: Getin Open Lokaty
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 3 Lut, 17:54, "Damian News" <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Gdyby mieli zamiar obniżyć % to tak by ich raczej nie reklamowali
    > może maja zamiar podnieść i jeszcze nałapać klientów na te niższe
    > %  Jak myślicie o co chodzi.

    Noble obniżył swoje jednodniówki to i tu obniżą i pewnie zlikwidują 3M.

  • 3. Data: 2011-02-03 17:30:17
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Damian News" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Gdyby mieli zamiar obniżyć % to tak by ich raczej nie reklamowali
    > może maja zamiar podnieść i jeszcze nałapać klientów na te niższe

    raczej nie liczylbym na podwyzki, Noble obnizylo, jak i wczesniej placowkowy
    Getin. Dluzsze terminy pozostana bez zmian lub nawet wzrosna. Co do
    wiekszych obnizek to jestem sceptyczny, bo Ideabank oferuje +0.2% wiecej od
    'blizniakow' i utrzymywanie wiekszej roznicy powodowaloby powolny exodus
    lokat OF/GO do Ideabanku (klienci OF/GO sa internetowi i zaden problem
    zaczac zakladac lokaty na innej stronie).

  • 4. Data: 2011-02-03 17:34:05
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 3 Lut, 18:30, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > lokat OF/GO do Ideabanku (klienci OF/GO sa internetowi i zaden problem
    > zaczac zakladac lokaty na innej stronie).

    No i Meritum coś szykuje na 8 lutego:

    http://www.meritumbank.pl/bank/aktualnosci/?r,main,b
    Url=n&r,main,newsId=43133

  • 5. Data: 2011-02-03 17:44:56
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> wrote in message
    g.googlegroups.com...
> [...]

    > lokat OF/GO do Ideabanku (klienci OF/GO sa internetowi i zaden problem
    > zaczac zakladac lokaty na innej stronie).

    ---------------
    Moze nie dotyczyc to lokat, bo praktycznie maja konta oszcz. dzienne oraz
    lokaty z dziennym nal. Do wprowadzenia nowej lokaty nie potrzebuja raczej
    wiekszych zmian, tak jak ostatnio 3-m wprowadzali w srodku tygodnia.
    Co sie tyczy GO/OF to mozna lokowac na 3-m po obecnej stawce, bo podwyzka
    lub obnizka bedzie max +/- 0.2%, takze jak sie ma do ulokowania nawet
    kilkanascie tysiecy to zysk lub strata nie bedzie wielka przez 3 miesiace. Z
    dluzszymi terminami bym sie wstrzymal.

  • 6. Data: 2011-02-03 19:41:02
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Damian News" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Coś ostatnio mocno reklamują te ich lokaty. Dzisiaj znowu
    > przyszedł ich spam. "Lokata 6,02% już tylko 4 dni! Sprawdź!"

    Spam? A moze po prostu podałeś im swój adres email?

    --
    marfi

  • 7. Data: 2011-02-04 10:32:24
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Damian News" <b...@p...onet.pl> napisała:

> [...]
    >
    >Gdyby mieli zamiar obniżyć % to tak by ich raczej nie reklamowali
    >może maja zamiar podnieść i jeszcze nałapać klientów na te niższe

    Dzwonił do mnie dwa dni temu facet z OF (zaraz kończy mi się lokata i
    chciał mnie namówić na przedłużenie) i zarzekał się, że od poniedziałku
    obniżą oprocentowanie.

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 8. Data: 2011-02-04 11:30:04
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "gornik" <g...@g...w.pl> wrote in message

    > Dzwonił do mnie dwa dni temu facet z OF (zaraz kończy mi się lokata i
    > chciał mnie namówić na przedłużenie) i zarzekał się, że od poniedziałku
    > obniżą oprocentowanie.

    Moze i obniza, ale krotsze terminy, a jak zachowa sie Ideabank, ktory ma juz
    dzis stawki +0.2? Meritum depcze po pietach GO, takze na zbyt duze obnizki
    nie moga sobie pozwolic, szczegolnie, ze od marca stopy centralne moga
    wzrosnac (PLN nie umacnia sie juz tak dynamicznie) i uaktywnia sie inni
    gracze na rynku depozytow.

  • 9. Data: 2011-02-06 14:40:27
    Od: " Tolek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > lokat OF/GO do Ideabanku (klienci OF/GO sa internetowi i zaden problem
    > zaczac zakladac lokaty na innej stronie).

    A Idea nie jest tylko dla biznesowych? Każdy może tam założyć lokaty?

  • 10. Data: 2011-02-06 21:06:11
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Indywidualni tez moga /zobacz sobie http://ideabank.pl/indywidualni_idealna