  • 1. Data: 2009-06-29 11:10:48
    Temat: Getin Gb24 nie dopuszcza do zalogowania si
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Prubuję dwie godziny zalogować się
    Getin Gb24.
    Totalna porażka, nie moge się zalogować
    proces ciągnie się w nieskończoność.
    Przed zalogowaniem strona do zalogowania się ładuje podobnie długo i
    nieskutecznie .
    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 2. Data: 2009-06-29 11:45:02
    Temat: Re: Getin Gb24 nie dopuszcza do zalogowania si
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Bogdan" news:h2a7jp$4s8$1@atlantis.news.neostrada.pl

    [wycięte]

    U mnie podobnie.

  • 3. Data: 2009-06-29 12:12:18
    Od: "Jack " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bogdan <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Totalna porażka, nie moge się zalogować
    > proces ciągnie się w nieskończoność.
    > Przed zalogowaniem strona do zalogowania się ładuje podobnie długo i

    Hmmm- byłem tam pół godziny temu, wszystko działało...

  • 4. Data: 2009-06-29 13:39:00
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    ostatnio tak mają, pewnie zwiększone obciążenie związane z
    przeliczaniem lokat codziennych :)

  • 5. Data: 2009-06-29 16:27:57
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Mariusz Tasarz wrote:

    > ostatnio tak mają, pewnie zwiększone obciążenie związane z
    > przeliczaniem lokat codziennych :)

    Czyli po wprowadzeniu tych lokat 1-dniowych system w GB będzie się coraz
    bardziej mulił :-) heh widać,że sam pomysł tych lokat może jest niezły w
    ich ofercie natomiast przystosowanie systemu do obsługi ich pozostawia
    wiele do życzenia ;-) jak zawsze... no cóż to tylko ich wizytówka :-)
    Wszystkie instytucje finansowe twierdzą,że mają doskonałe systemy
    informatyczne a to po prostu totalna kaszana jest ;-) w większości
    przypadków.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-06-29 17:03:09
    Od: szary móżyn <b...@a...email>

    namikk napisał:

> [...]
    > Wszystkie instytucje finansowe twierdzą,że mają doskonałe systemy
    > informatyczne a to po prostu totalna kaszana jest ;-) w większości

    Myślę, że to tak tylko na początku. Ludzie muszą się
    nacieszyć codziennym sprawdzaniem jak im się nalicza 2,30.
    Potem się uspokoi ;)

  • 7. Data: 2009-06-30 07:01:52
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szary móżyn" news:0078ef9f$0$23902$c3e8da3@news.astraweb.com

    > Myślę, że to tak tylko na początku. Ludzie muszą się
    > nacieszyć codziennym sprawdzaniem jak im się nalicza 2,30.
    > Potem się uspokoi ;)

    :)
    Nie zaprzeczysz jednak, że to miłe jak codziennie do konta jest dopisywana
    kasa, z której nic nie ma złodziejski rząd ;) A jak ktoś ma założone kilka
    lokat to radość jest tym większa :)

  • 8. Data: 2009-06-30 09:22:44
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h2ccgs$epb$1@news.interia.pl...
> [...]
    > kasa, z której nic nie ma złodziejski rząd ;) A jak ktoś ma założone kilka

    szczególnie po 1004zł

    ciekawe czy OF teraz dostarczy paczką potwierdzenia lokat po 534zł :) -
    będzie ich trochę, wklejanie i cofanie w operze, znacznie przyspieszyło, ok.
    20 sekund na lokatę

  • 9. Data: 2009-06-30 11:36:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 11:22:44 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > szczególnie po 1004zł
    >
    > ciekawe czy OF teraz dostarczy paczką potwierdzenia lokat po 534zł :) -
    > będzie ich trochę, wklejanie i cofanie w operze, znacznie przyspieszyło,
    > ok. 20 sekund na lokatę

    Omijanie belkowizny to rozumiem, aby się nie dać golić wielokrotnie, ale
    zabawa w najlepsze zaokrąglenia jest warta kwot jakie się uzyskuje?
    Jeżeli chodzi o czas to trochę tego jest, bo przypuszczam, że idzie to w
    dziesiątki nie kiedy.

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-06-30 13:29:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > zabawa w najlepsze zaokrąglenia jest warta kwot jakie się uzyskuje?
    > Jeżeli chodzi o czas to trochę tego jest, bo przypuszczam, że idzie to w

    grosz do grosza i się uzbiera 367zł dodatkowo
    za pół godziny pracy, chyba mało nie jest?
    a jak mi zabraknie paru groszy to mniej boli przy likwidacji

    troszkę mnie wkurzyli, pozakładałem sobie specjalnie lokatki xxx.01, xxx.02
    a tu zaczęli faktycznie dodawać odsetki codziennie i cały plan w łeb...