  • Data: 2019-05-16 16:46:14
    Temat: Re: Gdzie zaparkować gotówkę?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Z innej bajki
    >Jak byłem w USA 10 lat temu to namawiali mnie na zakup irackiej
    >waluty.
    >Że będzie jak z niemiecką marką. Po wojnie nic nie warta.
    >A potem wzrosła jej wartość.

    To po drugiej, bo po pierwszej ... hiperinflacja.

    A przyszlosc irackiej waluty po przegranej wojnie ... raczej bym nie
    liczyl.
    W krajach o ugruntowanym kapitalizmie ... byc moze, w krajach na
    granicy socjalizmu - raczej sie nie umocni.

    Tylko ze 10 lat temu to chyba wojny juz nie bylo ?
    I w tym momencie ... moze i faktycznie dobrze kupic.

    >USD
    >Juan Chiński
    >Frank Szwajcarski
    >Ziemia
    >Złoto i inne?

    Bitcoin.
    Ponoc znow rosnie, bo Chincycy inwestuja :-)

    J.