  • Data: 2023-07-03 18:39:25
    Temat: Re: Gdzie wydać 500 euro?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Jul 2023 17:52:19 +0200, Dąbrowski wrote:
    > No właśnie. Gdzie można zapłacić banknotem 500 euro? W weekend w Litwie
    > mi się nie udało. W żadnym sklepie (Maxima, Iki, Aibe, Norfa. Lidl) nie
    > chcieli przyjąć takiego banknotu. Odsyłali mnie do banku ale w sobotę i
    > niedzielę banki w Litwie są nieczynne. W aquaparku w Druskiennikach
    > kasjerka wsuwała banknot do maszyny testującej na różne sposoby i
    > maszyna za każdym razem banknot odrzucała.

    Ciekawe ... maszynka powinna potwierdzic.
    Albo jakis update oprogramowania, albo 500 to ona nigdy nie widziała.

    > Banknot oczywiście jest
    > prawdziwy, uczciwie zarobiony w Niemczech.

    Ze uczciwie zarobiony, to nie znaczy, ze prawdziwy :-)

    > Data na nim 2002. Próbowałem
    > sprzedać banknot w kantorze (w Polsce) ale kantorzysta za taki nominał
    > zaproponował cenę za euro o 20 groszy niższą niż miał na wyświetlaczu z
    > kursami. Za trzy tygodnie będę w Niemczech. Czy tam w sklepach akceptują
    > zapłatę takim nominałem?

    Chyba juz nie.
    W banku niemieckim rozmienic?

    W NBP?
    W banku polskim na konto dewizowe wpłacic?

    P.S. A tu kolejna ciekawostka - dunska korona znika z obiegu:
    https://strefabiznesu.pl/banki-nie-skupuja-tej-walut
    y-ekspert-to-decyzje-bankow-komercyjnych-jest-to-pro
    blem-dosc-rzadko-spotykany-wideo/ar/c3-17571743

    J.