  • 1. Data: 2004-04-24 13:33:06
    Temat: Gdzie w Sezamie
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    sa blokady? Czyli to co wydalem, a nie zostalo jeszcze zaksiegowane?
    Jeszcze czegos takiego nie znalazlem, ale moze slabo szukalem.

    Bartol

  • 2. Data: 2004-04-24 13:36:16
    Temat: Re: Gdzie w Sezamie
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > sa blokady? Czyli to co wydalem, a nie zostalo jeszcze zaksiegowane?
    > Jeszcze czegos takiego nie znalazlem, ale moze slabo szukalem.

    jesli szukasz info co sklada sie na sume blokad - to przestan sie meczyc
    :-))) nie warto :-((

  • 3. Data: 2004-04-24 13:58:08
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik krab napisał:

    > jesli szukasz info co sklada sie na sume blokad - to przestan sie meczyc
    > :-))) nie warto :-((

    O kurde, ten bank jest kompletnie do bani. Czas spadac.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-04-24 15:28:38
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-24 15:58, Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > O kurde, ten bank jest kompletnie do bani. Czas spadac.

    ;-)
    Jest tylko łączna kwota blokad, ale pomysł rozbicia tego na pojedyncze
    transakcje został zgłoszony administratorom.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 5. Data: 2004-04-24 16:04:36
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:c6e0rb$6if$1@absinth.dialog.net.pl...

    > ;-)
    > Jest tylko łączna kwota blokad, ale pomysł rozbicia tego na pojedyncze
    > transakcje został zgłoszony administratorom.

    I już w piątym kwartale zostanie zrealizowany? Ops, to nie ten bank ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-04-24 16:38:33
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > O kurde, ten bank jest kompletnie do bani. Czas spadac.

    Tylko gdzie Bartolu , tylko gdzie ?????

    Adam

  • 7. Data: 2004-04-24 18:26:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-24 18:04, Użytkownik Tomasz Waszczynski napisał:
    > I już w piątym kwartale zostanie zrealizowany? Ops, to nie ten bank ;]

    OJ Tomku ;)

  • 8. Data: 2004-04-25 09:52:24
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    > wiadomości news:c6e0rb$6if$1@absinth.dialog.net.pl...

    A gdzie ta laczna kwota blokad sie znajduje? Trzeba sobie policzyc
    roznice miedzy saldem i dostepnymi srodkami? ;-)

    Bartol

  • 9. Data: 2004-04-25 09:58:41
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adam S. napisał:

    > Tylko gdzie Bartolu , tylko gdzie ?????

    A zebym ja to wiedzial. Kleska kompletna. Ale poniewaz na powiadomienia
    a'la Inteligo nie mozna liczyc w zadnym banku, wiec wybor sie zwieksza
    wbrew pozorom, bo lepszy calkowity brak automatycznych powiadomien, niz
    glupawa proteza wymyslona przez marketoida, ktory nie wiedzial o co tak
    naprawde chodzi, a zrobic musial (albo bardzo chcial).

    Gdyby jeszcze mozna bylo zalozyc w Inteligo dwa konta na jedna osobe,
    ale z roznymi numerami klienta. Chyba zadzwonie i zapytam.

    Bartol

  • 10. Data: 2004-04-25 10:20:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Gdyby jeszcze mozna bylo zalozyc w Inteligo dwa konta na jedna osobe,
    > ale z roznymi numerami klienta. Chyba zadzwonie i zapytam.

    No i dupa. Nie da sie. To jakas bzdura kompletna jest.

    Bartol