  • Data: 2002-04-07 13:08:04
    Temat: Re: Gdzie w PL prawdziwa KK EC/MC?
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gralak wrote:

    > Biorac pod uwage, ze Shell kosztuje 95 zl (wiem, teraz jest promocja)
    > i ze jest tylko do Eurokonta, ktore tez slono kosztuje, chyba jednak
    > lepszy bedzie Partner, tegoz samego banku.

    Forget it. Liczyłem. Za drogo. Przy moich wydatkach płaciłbym za
    'partnera' ok 50 PLN odsetek miesięcznie. Bez sensu. No i bardzo mały
    limit wydatków. To już ta World Signia byłbaby OK, ale jeszcze nie s...
    kasą tak bardzo aby móc ją mieć. Chyba z łaski na uciechę wezmę tego
    Shella za free (BTW tej stacji paliw nie cierpię) ale bank się ostatnio
    cosik rehabilituje ;)
    M.

    Najnowszy DV-747 Pioneer czyta
    wszystko oprócz kartki papieru